Annons:
Etikettförhållande
Läst 1630 ggr
Frågvis1
2018-01-11 09:10

Han kollar porr som liknar exen

Skulle ni tycka det var okej om eran pojkvän hade en lista på mobilen med ”look alikes” med porrvideos på tjejer som är lik hans ex eller tjejer han varit intresserad av? För min kille har en lista med länkar med videos där det står till exempel= Ser ut som Amanda wow så sexigt Ser ut som Sara wow Ser ut som Sara, stönar som Sara osv… Jag blir irriterad av den anledningen att han liksom har gjort en speciell porrlista som han kan kolla på som liknar exen eller tjejer han varit intresserad av… Hade det bara varit länkar så hade jag inte brytt mig… Men det här är massor med listor skapade just för att de liknar de tjejerna… Som att han typ fortfarande skulle kunna tänka sig att ha sex med dem eller nåt… Förlåt jag låter säkert himla barnslig men jag stör mig på det ganska mycket… Självklart får han kolla porr, det är inte det jag menar…

Annons:
Carmarino
2018-01-11 09:13
#1

Skulle han acceptera att du hade en likadan lista om dina ex?


¡ɹnʇɐuƃıs ɯos uǝp ɐɥ ɥɔo uǝʇxǝʇ ɹäɥ uǝp ɐɹǝıdoʞ ʇʇɐ ɹöɟ ɹɐlʞ åsʞɔo uɐʇn ʇɹɐɯs ɐɹɐq ǝʇuı np ɹä ɹäɥ ʇǝp ɐsä1 np uɐʞ

Frågvis1
2018-01-11 09:14
#2

Nej det skulle han nog inte.

Carmarino
2018-01-11 09:22
#3

Då kan han inte heller räkna med att du accepterar att han har en sådan lista.

Tycker du ska tala om för honom att du tänker göra en likadan lista (även om du inte gör det), och se vad han säger. Om han inte tycker det är okej så kan du informera honom om att du inte tycker att hans lista är okej heller. Han kan inte förvänta sig att han ska ha speciella regler för sig själv och helt andra för dig.


¡ɹnʇɐuƃıs ɯos uǝp ɐɥ ɥɔo uǝʇxǝʇ ɹäɥ uǝp ɐɹǝıdoʞ ʇʇɐ ɹöɟ ɹɐlʞ åsʞɔo uɐʇn ʇɹɐɯs ɐɹɐq ǝʇuı np ɹä ɹäɥ ʇǝp ɐsä1 np uɐʞ

Lona
2018-01-11 09:31
#4

NEJ, det hade inte varit ok för mig (och det skulle heller aldrig falla mig in att ha motsvarande lista om mina ex, vare sig det gällde porrfilmer eller något annat). Random porrfilmer som han tycker är bra, fine, men en sån lista - definitivt inte! Har ni pratat om det? Har du sagt att du inte tycker att det känns ok - och vad har han svarat?


"Jag är inte klok men jag är smart!"
Toktantens dagbok: www.raskva.wordpress.com

Fridaaaa
2018-01-11 09:34
#5

Hade talat med han.
Hade aldrig accepterat en sån lista, det är inte normalt enligt mig när man är i ett förhållande

 Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

nickiee
2018-01-11 10:10
#6

nej det är inte okej å ha en sån lista . å det tråkiga är ju att den dan det tar slut mellan er  så lägger han dit en på dej med . det spelar nog ingen roll hur mycket du pratar med han om detta han kommer å göra en ny lista om du ser han radera den han har tyvärr .han tror det är ok men det är fel . han har nå fel i skallen som gör så där . jag hade gjort slut direkt . eftersom han jämför sina ex med porr skådisar då kan man ju fundera på hur han tänker nu mellan dej å han .

ha en bra dag alla pysslare .
kika gärna in på  min hemsida  www.nogg.se/spiiidis1

Annons:
Sarah
2018-01-11 11:30
#7

Vilket stolpskott till kille. Visserligen är det inte upp till ens partner hur man har egensex och vad man har till hjälpmedel för det, men det där är ju väldigt respektlöst. Kanske du ska överväga att byta kille.

Linn Is The New
2018-01-11 13:58
#8

Hade nästan gett min kille stryk. Skämt och sido, men det din kille gör är väldigt respektlöst mot ert förhållande och dig. Väldigt smaklöst faktiskt.

Mvh Linn 

Jag har inte speciella talanger. Jag är bara passionerat nyfiken // Albert Einstien

Ansträngning lönar sig bara om du vägrar att ge upp // Napoleon 

Driver en blogg vid namn: Starriderstables.weebly.com

Since 2016

[Devya]
2018-01-11 14:50
#9

Ärligt talat? Skulle jag nu upptäcka att min man höll på sådär så skulle jag kräva en skilsmässa. Det är så respektlöst att jag finner inga ord.

Honestyisdead
2018-01-11 16:18
#10

Det hade jag aldrig tolererar eller kunnat glömma.

Tjeja
2018-01-11 17:42
#11

Hade aldrig velat fortsätta vara tillsammans med en sådan kille. Fy så avtändande och patetiskt av honom! Pinsamt att han inte skäms! Du har verkligen inget att skämmas över däremot!

För mig lika pinsamt och konstigt som om min partner hade samlat på uppblåsbara barbara dockor att onanera med. 

Men det finns tjejer som inte tycker att det skulle kännas konstigt och som kanske t o m skulle tända på det, låt killen hitta en sådan tjej istället och plåga inte dig själv i er relation. För han kommer inte sluta för att inte såra dig i alla fall. På sin höjd kommer han göra dessa listor mer hemliga så du inte ska upptäcka dem.

Medarbetare på FågelmatningDjurparkerVilda djur och Politik i fokus.

OlgaMaria
2018-01-11 18:32
#12

Jag skulle inte tycka det var ok om min man kollade på porr över huvud taget.

/ OlgaMaria, sajtvärd på Allergier iFokus

MissClue
2018-01-11 20:37
#13

OMG Nej! Det hade ju tom varit obehagligt om han var singel. Konfronterade du honom? Porr enligt mig är ok för det är "anonymt". Detta är ju något helt annat…

I love not man the less, but Nature more…

Annons:
vendelay
2018-01-11 23:40
#14

Jag säger som övriga, det låter helt sjukt och mycket respektlöst. Det är inte okej överhuvudtaget. Prata om det med honom, och om han inte förstår varför du tycker att det är absurt kan du ju fråga om det varit okej om du hade en liknande lista med dina ex.

Var snäll mot alla - bli vegan ❤

Upp till toppen
Annons: