Annons:
Etikettsvartsjuka
Läst 2480 ggr
Travis D
1/11/18, 11:25 PM

Jag gillar han gillar hon

Hej! Är ny på denna sajt men är här pågrund av att killen jag är kär i uppenbart är kär i min bästa vän.. Hon vet inte om att jag är kär i honom men jag märker det på henne att hon också är kär i honom. Hon har allt! Hon är söt, snygg, gullig, snäll och allt sånt.. Jag tror nästan att jag är svartsjuk på att han är kär i henne för jag är suuper kär i honom.. Hur ska jag göra?

Annons:
nejmenhej
1/12/18, 12:06 AM
#1

Jag blev medlem på den här sidan bara för att kunna svara på det här för jag är i precis samma situation som dig!! Har gillat en kille i över ett år och mina känslor har verkligen växt med tiden så jag börjar nog bli kär. Men av en slump så fick jag för nån månad sen reda på att min bästa vän gillar samma kille. Skillanden va då att jag direkt sa till henne att jag också gillade honom, för att jag kunde inte stå ut med att låtsas vara glad när jag egentligen mådde skit (så det tycker jag verkligen du ska göra, säga till din kompis!). Sen nu har vi i efterhand fått veta att han tycker att vi båda är lite intressanta men han verkar ha bestämt sig för att satsa på henne nu för att de har träffats mycket på senaste tiden och det är inte svårt att missa blickarna de ger varandra. De har fortfarande inte gjort något men alla våra vänner märker att det är något mellan dem och jag går ständigt runt emd en klump i magen för att jag önskar verkligen jag var hon! Okej men nu tillbaka till dig. Jättesvår situation du är i och det finns egentligen bara 2 saker du kan göra, berätta för din kompis eller personer du är kär i om dina känslor eller ångra dig. Jag ångrar mig som fan nu att jag inte visade att jag var mer intresserad i början för då kanske han fått upp ögonen för mig men nu har jag tappat nästan allt hopp och försöker bara sluta tänka på det.

Denna kommentar har tagits bort.
Maria
1/12/18, 2:42 PM
#3

Hur gamla är ni?

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

nejmenhej
1/12/18, 8:56 PM
#4

Jag är 18

[Devya]
1/13/18, 5:08 PM
#5

Jag var med om samma sak då jag var i tonåren. Det slutade med att jag parade ihop min bästis med den som jag var kär i. De hade känslor för varandra. Jag accepterade att jag aldrig skulle ha en chans där. Gjorde det ont? Som tusan. Jag hade ju ändå varit kär i honom i över 3 år vid det skedet.

Men vem är jag att stå i vägen? Kan lika bra hjälpa till istället för att jaga efter någon som inte är kär i mig. Så såg jag på situationen åtminstone. Jag tyckte så pass mycket om honom att jag ville att han skulle vara lycklig.

tiger tok
1/13/18, 8:49 PM
#6

#6 mycket bra råd!

Annons:
Travis D
1/14/18, 9:52 PM
#7

Min kompis låtsas att hon inte är kär i honom även fast dom uppenbart sitter och "flörtar"

Upp till toppen
Annons: