Annons:
Etikettdejting
Läst 826 ggr
Lia
2018-02-13 02:25

Alla hjärtans dag-middag

Ni som bryr er om alla hjärtans dag och kan fira med någon, var och vad ska ni äta middag?

Annons:
Sarafiaklara
2018-02-13 13:19
#1

Jag ska fira med min man och jag tror vi blir hemma. Vi hade tänkt äta ute och gå på bio men vi kommer nog att spara det till nästa vecka när min man är ledig. Tror vi ska äta toast skagen till förrätt och nån typ av chokladfondant till efterrätt. Vi har inte kommit på nån huvudrätt än…Alla hjärtans dag är inte så viktigt för mig utan mest en ursäkt till att äta en lyxig middag mitt i veckan 😉

Elinmatsdotter
2018-02-13 18:10
#2

Tror vi ska käka typ lammstek som har varit i ugnen i alla fall 4 h eller något annat sånt som tar långt tid att laga som känns lyxigt (jag är ledig så tiden finns).

[134643]
2018-02-14 11:30
#3

Jag sitter just nu och väntar på planet, idag flyttar jag till hans hemland och vi blir officiellt sambos så det blir ett billigt hamburgerhak i närheten av vårt nya boende haha.

[Devya]
2018-02-15 13:42
#4

Skulle laga middag igår men av någon orsak så misslyckades det totalt. Kycklingen som jag skulle koka blev aldrig i det skick som jag ville. Jag har gjort den här rätten så många gånga tidigare och det har aldrig misslyckats förrän nu. Istället för att köttet ramlade av benen blev hela kycklingen stenhård och gummiaktig. Varken jag eller min man förstår vad som gick fel, då vi hade köpt rätt sort och allt. Så det blev ett helt fiasko. Lagade teriyaki kyckling i ugnen istället för som tur var hade jag extra kyckling i kylskåpet. Nu firar vi ju egentligen inte alla hjärtans dag men hade ändå velat laga hans favoritmat.  Sen tittade vi på tv:n hela kvällen och mysade i soffan. Det var helt chill och trevligt.

Imorgon ska vi ut och äta middag på vår favoritrestaurang. Det var hans förslag och jag ser så fram emot det. :)

Upp till toppen
Annons: