Annons:
Etikettallmänt
Läst 1084 ggr
[heybarb]
2018-02-24 15:23

gillar han inte mig? dejt.(fråga om andra dejt??)

träffade en kille på en dejt, efter vart ensam så länge klickade vi väl.jag är 25 och han är 26 vi är liknande åldrar o har liknande intressen.

inte innan velat gå på en annan dejt när jag förut träffat folk man känner liksom de bara inte kommer gå personlighetsmässigt.. men eftersom det kändes så bra nu, så blev det så att jag vart ganska flörtig. och undrar lite för är inte så bra på detta, de upplevs inte så bra om man är för på eller hur? men jag vill vara ärlig med hur jag känner.. känner inte jag får så mycket respons på det vilket killar brukar va bra med, å andra sidan har han aldrig vart sån sen vi börja skriva. Men vill inte va på om han inte känner samma. Frågade han, och han sa de var ok att flörta o sånt o visst, om han inte alls var intresserad hade han väk bara försvunnit? ingen aning! vill inte slösa min tid bara.. vet ingen här kan svara, hur hade ni gjort? jag vill be om en andra dejt men fegar lite.

Annons:
Aleya
2018-02-24 15:51
#1

Som jag brukar säga: vi kan inte veta. Fråga om en till dejt eller bara att träffas. Sluta var feg är mitt enda råd.

BlommaStjärnorMemento moriStjärnorBlomma

Medarbetare för Julen

[heybarb]
2018-02-24 15:56
#2

de är typ de jag tänker.. om jag nu vill kanske jag borde vara rätt fram (om de känns rätt)) o vill han inte kommer de ju fram. ville bara veta om man ska spela "spel" o leka svår.. men pallar inte haha.

Aleya
2018-02-24 16:05
#3

#2 tycker folk bara är löjligt att folk ska "spela svår". Många här är vuxna. Så varför inte bara bete sig som en sådan?

BlommaStjärnorMemento moriStjärnorBlomma

Medarbetare för Julen

[heybarb]
2018-02-24 16:17
#4

#3 därför många verkar spela sånt spel, vi är vuxna men vi beter oss inte alltid så, och jag har sociala besvär.. och problem som du kanske inte räkna in i din kommentar :)

[heybarb]
2018-02-24 16:18
#5

vill liksom inte skrämma iväg honom de första jag gör - men detta är vad jag känner och vill också veta mer tydligt så får väl bli som de blir:)

Aleya
2018-02-24 16:30
#6

Sluta fundera och gör bara nått åt din situation.

BlommaStjärnorMemento moriStjärnorBlomma

Medarbetare för Julen

Annons:
[heybarb]
2018-02-24 16:35
#7

haha du är rakt på sak du 😃

Aleya
2018-02-24 17:30
#8

Det må jag vara. Men jag förstår sällan syftet med dessa trådar. Dels frågeställningen: dvs som att folk på ett forum ska veta vad någon vi inte ens känner ska tänka. Och dels frågan: vad ska man göra? Det enda svaret är som jag sa: sluta fundera och ta steget själv.

BlommaStjärnorMemento moriStjärnorBlomma

Medarbetare för Julen

[heybarb]
2018-02-24 18:52
#9

#8 syftet är väl att detta är ett forum, o på forum ställer man frågor.

SÅ många "dumma" trådar varje dag men jag tycker citat-tecknet är viktigt för vad är en dum tråd? kanske någon får hjälp av dessa tips, och JA jag har fått tips förut om man skriver en sån här tråd kanske någon bara ber en och chilla, och ja de kanske var de jag behövde. Inte alla som har möjlighet och förstå sånt själva heller, kanske dem har sociala problem.. ja vad som?

Och jag bad egentligen ingen att tänka ut vad han känner utan var mer ventilerande + allmänna råd i hur man ska hantera situationen. 

Och haha, tack för dina tips även fast du verkar lite väl engagerad över hur dum min tråd är. de börjar bli off topic, så släpp det.

Aleya
2018-02-24 19:44
#10

#9 nu lägger du ord i min mun. Jag sa att jag att trådar som denna är dum, du kallade det dumt. Jag sa att jag inte förstår syftet med trådar där man frågar vad andra tror att en person tänker, då det inte finns tankeläsare. Det är två skilda saker att kalla en tråd dum och att inte förstå syftet. Men nu tänker jag inte gå mer ot. Men som sagt är det bara du som kan lösa din situation och ingen annan.

BlommaStjärnorMemento moriStjärnorBlomma

Medarbetare för Julen

[heybarb]
2018-02-24 22:29
#11

#10 haha mycket medveten om att bara jag kan lösa min situation inte bett ngn annan och gör de, och ber inte om ngn tankeläsare. BAD OM TIPS. Du vill bara argumentera va? för du har gjort hela min tråd OT. du är säkert bara bitter :)

Mia-45
2018-02-25 09:19
#12

Fråga han om ni ska gå och ta en fika eller käka en pizza. 
Du behöver inte fråga om en dejt ordagrant. Utan släng ut frågan om fika lite löst sådär bara.

[kiko]
2018-02-26 18:43
#13

Hur menar du att du var flörtig och varför tror du att han tyckte du var för på? Det kan ju varit så att han inte uppfattade att du var flörtig utan själv är osäker på om du är intresserad? Ibland kan det ju vara svårt att skilja på vanligt trevlig och flörtig. Men, enklaste sättet att få veta om han är intresserad är ju förstås att föreslå att ni ska ses, och sen se vad det leder till.  Var rak mot honom är mitt tips, säg att du tyckte det var trevligt sist och gärna vill träffa honom igen.

Annons:
Upp till toppen
Annons: