Annons:
Etikettallmänt
Läst 1512 ggr
Jungfru82
2018-03-10 14:40

Vem?

Man mellan 35-45 (Tror jag) Älskar Snickers kaka och lakrits glass Gillar att cykla mountenbike och åka skridskor Mörka drag glasögon och bryter Detta är en trevlig och lätt person att prata med som då och då kommer och fikar på mitt jobb men tyvärr vet jag inte vad han heter undrar om någon känner igen min beskrivning? Får fråga honom själv nästa gång han kommer och pratar med mig om jag vågar men har jag otur tar det två veckor innan vi träffas igen Restaurang i Kalmar

Annons:
Sarah
2018-03-10 19:48
#1

Om får reda på vem det är genom att snoka bakom ryggen på honom såhär, hur ska du använda informationen?

Jungfru82
2018-03-10 19:55
#2

Se om han har Facebook och prata med honom där om han har det annars får jag ju snacka med honom på jobbet förhoppningsvis så kommer han en dag då det inte är kaos..kanske vill han ta en fika när jag är ledig

Jungfru82
2018-03-10 19:59
#3

Men ni behöver inte svara vet själv hur sjukt det är men han har något speciellt och det är inte alla gånger jag har tid att snacka för restaurang det är mycket jobb:) Men ni får ha en bra kväll och hoppas rätt låt vinner mello

Jungfru82
2018-03-10 22:32
#4

Men om någon vill hjälpa mig så skulle jag bli glad:) nu snackar jag hjälp inte människor som blir irriterade på mitt inlägg

eihpos
2018-03-10 23:40
#5

Prata med honom nästa gång du träffar på honom tror jag är bäst. Det är nog tyvärr inte så stor chans att någon av de som läser den här tråden skulle känna till just den person som du söker :)

Jungfru82
2018-03-10 23:51
#6

Nej jag är rädd för det…han tar kontakt varje gång han är inne och jag tycker han är så underbar och har något väldigt speciellt. När han ska gå tar han brickan och går förbi brickvagnarna för att istället ge till mig så han får prata lite känns det och det är så kul och jag försöker snacka med honom men så plingar det på mat och jag måste springa är lite rädd att han tycker att han tar kontakt men inte jag så han inte kommer tillbaka men det hoppas jag och då får jag fråga om hans namn och om han vill ta en fika…

Annons:
Sarah
2018-03-11 22:41
#7

Jag frågar inte för att jag blir irriterad, jag vill mest varna. Om killen är intresserad och du hör av dig på facebook utan att han sagt sitt namn till dig, så kommer du  förmodligen ändå aldrig se honom igen. 

Hade ngn person jag bara hejat på/ flirtat lite med hört av sig på det sättet utan att JAG hade gett personen mitt namn, hade jag aldrig gått tillbaka till det stället där jag träffat personen igen, jag hade dessutom blockat personen på facebook och känt att det var en obehaglig stalker som ska undvikas till varje pris.

Honestyisdead
2018-03-12 19:09
#8

Det är inte fötsta tråden du frågar om främmande människor. Du måste väl ändå. Inse att det du måste göra är att prata med dom.

Jungfru82
2018-03-15 20:10
#9

Pratat med honom och fått veta mycket om honom och även hans namn och ålder och att han är gift och varit det i över 20 år och har två stora barn Han är nog översocial som mig som tycker om att prata med människor

Upp till toppen
Annons: