Förhållande

Fira årsdag

2018-03-17 14:39 #0 av: Tuulikki

Jag och min sambo firar 4 år i början på april. Vi har aldrig firat årsdagar förut, dels för att vi inte tycker det är en jättestor grej men främst för att han jobbar inom vården och hittills inte varit hemma på årsdagarGapskrattar

Men nu denna gång är båda lediga och jag skulle vilja hitta på någonting. Det behöver inte vara något stort och jag har tänkt mig en budget på max ~500kr per person.

Vi bor i en stad med flera olika spa-anläggningar och det lutar åt en halvdag på spa. Det har vi varit på en gång förut och det var härligtGlad
God mat och myskväll hemma är ju jättemysigt men det gör vi ofta till vardags.
Har haft bowling i tanken, det vore roligt. Bio går bort då ingen av oss gillar det.

Vad har ni hittat på vid årsdagar, eller bara aktiviteter ihop rent allmänt?Glad

↠ Just keep swimming ↠ 

Anmäl
2018-03-17 14:45 #1 av: Hera

Bowling med rrstaurang hade jag valt :)

Anmäl
2018-03-17 23:14 #2 av: citytjejen

Vi brukar gå ut och äta och/eller gå på Gröna lund!

Anmäl
2018-03-18 00:04 #3 av: vendelay

Grattis till er, ni är så fina ihop! KramasHjärta

Vi firar väl inte riktigt årsdagar, någon gång har vi varit ute och ätit. Skulle jag få välja skulle jag välja en spadag, lätt! Skrattar

Veganism Savvity (English)
Vegan iFokus (svenska)

Anmäl
2018-03-18 09:11 #4 av: Tuulikki

#1 Det lutar åt bowling, båda tycker spa är mysigt men att göra något mer aktivt känns kulTummen upp

#2 Ååh vad kul det låter! Vi bor inte långt från Gbg så Liseberg hade varit roligt! Det får nog bli det längre fram, är ju tyvärr inte öppet (och i och för sig rätt kallt) i början på aprilSkrattar

#3 Tack vännenHjärta Ja eftersom 4 april är en tisdag skulle det nog vara ganska lugnt och skönt på spa't och jag vet inte hur bowlinghallens tider ser utFunderar

Jag har kommit fram till att jag vill bowla och äta ute, eller ta en halvdag på SPA. Får se vad sambon sägerSkrattar

↠ Just keep swimming ↠ 

Anmäl
2018-03-18 09:18 #5 av: Tuulikki

Nu har vi bestämt oss, det blir bowling och sen restaurangKär SPA väntar vi lite medSkrattar

↠ Just keep swimming ↠ 

Anmäl
2018-03-18 20:39 #6 av: vendelay

#5 Det låter både mysigt och kul. Hoppas ni får en fin dag!

Veganism Savvity (English)
Vegan iFokus (svenska)

Anmäl

Det finns en till kommentar till den här diskussionen. Den är bara synlig för medlemmar på iFokus. För att läsa kommentaren, logga in eller registrera dig på iFokus.