Annons:
Etikettförhållande
Läst 811 ggr
[Tuulikki]
2018-03-17 14:39

Fira årsdag

Jag och min sambo firar 4 år i början på april. Vi har aldrig firat årsdagar förut, dels för att vi inte tycker det är en jättestor grej men främst för att han jobbar inom vården och hittills inte varit hemma på årsdagar😂

Men nu denna gång är båda lediga och jag skulle vilja hitta på någonting. Det behöver inte vara något stort och jag har tänkt mig en budget på max ~500kr per person.

Vi bor i en stad med flera olika spa-anläggningar och det lutar åt en halvdag på spa. Det har vi varit på en gång förut och det var härligt🙂
God mat och myskväll hemma är ju jättemysigt men det gör vi ofta till vardags.
Har haft bowling i tanken, det vore roligt. Bio går bort då ingen av oss gillar det.

Vad har ni hittat på vid årsdagar, eller bara aktiviteter ihop rent allmänt?🙂

Annons:
Honestyisdead
2018-03-17 14:45
#1

Bowling med rrstaurang hade jag valt :)

citytjejen
2018-03-17 23:14
#2

Vi brukar gå ut och äta och/eller gå på Gröna lund!

/Christina

vendelay
2018-03-18 00:04
#3

Grattis till er, ni är så fina ihop! 🤗❤️

Vi firar väl inte riktigt årsdagar, någon gång har vi varit ute och ätit. Skulle jag få välja skulle jag välja en spadag, lätt! 😃

Var snäll mot alla - bli vegan ❤

[Tuulikki]
2018-03-18 09:11
#4

#1 Det lutar åt bowling, båda tycker spa är mysigt men att göra något mer aktivt känns kul👍

#2 Ååh vad kul det låter! Vi bor inte långt från Gbg så Liseberg hade varit roligt! Det får nog bli det längre fram, är ju tyvärr inte öppet (och i och för sig rätt kallt) i början på april😃

#3 Tack vännen❤️ Ja eftersom 4 april är en tisdag skulle det nog vara ganska lugnt och skönt på spa't och jag vet inte hur bowlinghallens tider ser ut🤔

Jag har kommit fram till att jag vill bowla och äta ute, eller ta en halvdag på SPA. Får se vad sambon säger😃

[Tuulikki]
2018-03-18 09:18
#5

Nu har vi bestämt oss, det blir bowling och sen restaurang😍 SPA väntar vi lite med😃

vendelay
2018-03-18 20:39
#6

#5 Det låter både mysigt och kul. Hoppas ni får en fin dag!

Var snäll mot alla - bli vegan ❤

Annons:
Gaara
2018-03-20 13:18
#7

Beror på vilken årsdag det är. :) Vi har inget specifikt datum vi blev tillsammans så vi brukar fira "After workårsdagen". Dvs den dagen vi fann varandra som bästa vänner, den dagen där allt började helt enkelt. Oftast firar vi den med att besöka stället som after worken var på. :) Där allt började liksom. Första året hade jag köpt ett kärlekslås så vi åkte först in till stan, hängde det på Västerbron, körde lite geocaching och åkte sedan till after work stället där vi käkade och drack lite gott. Har för mig att vi sedan åkte hem och drack bubbel i badkaret med tända ljus osv. :) När vi firade ett år som förlovade så åkte vi på en romantisk dygnskryssning. :)

Vad ni än hittar på så hoppas jag att ni får det riktigt fint och mysigt!

Upp till toppen
Annons: