Annons:
Etikettförhållande
Läst 1596 ggr
Romancelove
3/19/18, 11:04 AM

Vet inte vad jag ska göra..

Hejsan.. Kan blrja med att säga att jag är en ganska ensam människa. Jag har inga vänner som jag umgås med utanför min familj. Ända människan jag umgås med utanför min familj är min pojkvän. Nu är det så att han verkar inte må bra och han pratar inte med mig om det så speciellt mycket. Jag har försökt att verkligen fråga och förstå men jag blir aldrig nöjd med svaren.. jag får fortfarande hänga kvar och undra vad som händer. Han pratar inte med mig lika mycket, han umgås med andra vänner men inte med mig. Och jag förstår att det kan kännas som om att jag inte är relevant när ens partner har andra människor att tänka på också, medans jag endast tänker på honom konstant. jag blir själv deprimerad av att han inte är lika glad och visar intresse i mig.. jag känner mig inte relevant! Han tar inte kontakt med mig, det är jag som tar kontakt med honom. Och om han faktiskt verkligen mår jätte dåligt så känner jag att jag ändå måste vara stark för hans skull och visa att jag finns.. men samtidigt är det extremt jobbigt att vara snäll mot någon som inte visar något tillbaka.. förstår ni? Känner att vi glider isär.. har frågat flera gånger när vi ska träffas men han svarar aldrig på det. Ska kanske bjuda honom på sushi imorgon men han hör av sig om det går för han kanske är ”för trött”.. jag bara orkar inte tänka på det här men samtidigt vill jag tänka på det konstant. Säger till mig själv att jag inte ska oroa mig men samtidigt ”tänk om”.. känner mig bara så ensam. När ända människan jag brukar prata med inte oratar tillbaka lika mycket. Om någon snäll själ kanske vill lägga till mig på snapchat, prata lite, få mig att tänka andra tankar så skulle det vara extremt fint och snällt. Kan prata om den här situationen, eller kanske något helt irrelevant. Tack.

M.V.H Mimmi och dom 5 marsvinen

 

Annons:
Niklas
3/19/18, 11:21 AM
#1

Är det möjligt att han har tröttnat på ert förhållande men inte vågar säga det?


Vänliga hälsningar, Niklas
Är du intresserad av runstenar och runristningar?

Romancelove
3/19/18, 8:53 PM
#2

Kanske.. mycket möjligt.. försöker konfrontera honom men han säger aldrig något..

M.V.H Mimmi och dom 5 marsvinen

 

Niklas
3/19/18, 8:55 PM
#3

Det är det som får mig att tänka i de tankarna..


Vänliga hälsningar, Niklas
Är du intresserad av runstenar och runristningar?

_Fisken
3/19/18, 11:13 PM
#4

Om man har egna privata bekymmer så blir det dåligt med givande till andra som förväntar sig nåt. Då orkar man bara med sig själv.

Greta G
3/20/18, 8:36 AM
#5

Tyvärr låter det som att din pojkvän inte riktigt längre vill vara din pojkvän. Så svårt att generalisera och säga vad som är det troliga i situationen då vi alla är människor och det aldrig går att veta. Känns ju hopplöst om han inte ens bemödar sig med att svara, tycker inte att du ska offra ditt mående för hans. Förstår om du vill vara stark för honom men det som sker nu är ju att du bryter ner dig själv och han verkar inte vilja ha din hjälp och sitt stöd. Låt honom vara i fred en stund, det kanske får honom att inse att du är viktig eller så blir det ett naturligt avslut. Gör nu saker som gör dig glad, även fast du gör dom själv för du förtjänar att må bra.

Upp till toppen
Annons: