ursäkta mig, men varför skulle en tjej bli intresserad av någon som "ska öppna klädesbutik"? det är knappast ett attraktivt jobb och lär konka pga alla som redan finns.
att ljuga för att få dejt visar på dåligt självförtroende.
och jag har aldrig suttit på krogen och valt kille för dejt baserat på jobb. går inte till krogen för att hitta dejt alls.
intresse för en annan person uppstår oftast innan man pratat. och mytomaner som din vän kommer lära sig att ingen behåller någon som ljög från start.
det som spelar in är hur personen är. har man samma humor? vilka drömmar man har? känner man attraktion efter en strunds snack och man pratar lätt med varandra skiter vanligt folk i om du jobbar på ica eller jobbar med pedikyr.
det är det andra som är viktigt. din kamrat är en osäker liten pojke som tror han är omtyckt för att han tar hem tjejer från krogen. och jag har svårt att tro dig när du ppstår att en kkädesaffär skulle vara något som får en tjej plötsligt attraherad. då står det inte rätt till.
låter som ni båda behöver mogna.
och hur attraktivt är det med ordningsvakter? Många av dom flörtar hela sina pass. jobbar obekväma tider, kan lätt skadas eller dödas vid ett bråk.
jag hade en pojkvän som var ordningsvakt. men det var honom och inte hans jobb jag älskade. var orolig var gång han jobbade.
golddiggers är inte ute efter kärlek eller sex så DOM går efter jobb bil mm. Dom vill få pengar och status.
många hittar sin kärlek när dom inte ens letar. i affären, på jobbet, hos en vän eller rent av genom att man råkar stöta till varandra på stan.
och jag gissar att få gör det på nattklubben. dit går man antingen för att ha kul eller för köttmarknaden. dvs man letar efter ett ligg för natten.
kag har inte läst hela tråden. så vad är du ute efter? kärlek och förhållande eller att få knulla?
oavsett så ljug inte. det ger inget. prata om annat än jobb i början.
och vad löjligt att tjejer inte skulle ja intressen fören efter.
säger man att man inga har är man uppenbarligen inte intresserad av fortsatt konversation. en klädesaffär som inte ens finns gör ingen atttaktiv om det inte fann intresse från början. tro mig. Jag ör nämligen en såndär alien och har fått visa att jag är ointresserad pp olika sätt nånga gånger.
sagt det rakt ut. en nykter person förstår. en kalssfull människa kan oftast inte koppla ihop ord med betydelsen. har fåt slå till sådana mänför att komna loss från tex greppet av mina tuttar .
värst är proppfulladansgolv. nuförtiden står det ofta män i en ring runt dansgolvet. pp dansgolvet är alla blandade. hökarna runt om hittar ett byte och tränger sig in nör en bra låt börjar med rökeffekter. är svårt att se i röken och gamarna "dansar" genom att gnida sina kroppar och stånd mot offren. tyvärr är det vanligt att chocken förminskar det som hänt till tex han kom bara för nära det var ju ingen plats.
själv tog jag ett fast grepp om kulorna" på en av de män som utsatte mig för
sexuelllt övergrepp,satte lite tryck pp dom och frågade om han gillade det. nej var svaret. Tryckte hårdare om hans kulor, han började till och med svettas. jag ställde samma fråga igen. ett ynkligt nej. jasså inte. det är så kvinnorna känner i hela kroppen när svin som du sexuellt ofredar dom pp dansgolvet inte trevligt alls märker du. serjag dig på golvet igen följer min väninna med (pekade pp en storbyggd främmande kvinna) hon kommer demonstrera hur ddt känns när du tar in din hand i byxan vid underlivet pp en kvinnasom inte vill och hur det känns när ni greppar massa kvinnorsbröst utan att någon bett om det. hon gör det innanför dina byxor. tyckte du inte om mitt nätta grepp ojojoj. du kanske ör en av dom som spyr när det gör ont nog. Oftast kallade jag pp vakter. men mitt infallmed kulorna var effektivt mot det aset. såg honom inte fler gånger.
jag har satt larm pp mobilen som" är en hysterisk väninna som jag verkligen måste hjälpa"
jag har börjat gäspa för att bevisa att jag verkkigen trött och ska sova. om mannen försöker bjuda med sig själv nämner jag min "man" där hemma
inte visat minsta intresse för samtalet
(oftast egocentriska typer)
sen har vi typen du är helt ointresserad av men som verkar kommit vilse som du helt enkelt måste ta hand om en stund utan att alls ge intryck av att du ör intresserad. när mitt samvete är mättat tackar jag flr pratstunden och går.
exemplen med våld och hot är INGA tips. olagligt samt risk att mannen är en av de sjukaste. han står gömd utanför smyger efter till lämplig plats där du kanske misshandlas grovt med eller utan vapen, du kanske våldtas och i dag är mord inte ovanligt. oftast hör våldtäkt och misshandel samman. så riskera inte er utan hämta ordningsvakt. och gå aldrig ensamma oavsett stad och stadsdel. våldet skräms inye av dagsljus längre. ha alltid med dig överfallslarm i fickformat. Finns nog från 50kr idag. ha den i handen om du går ensam. det finns försvarsspray i olika sorter. sett många skriva att vanlig hårspray svider mer än en del av de som ska såvida. finns prat med färg i också. färgen sitterlänge och ör i neonfärg så polisen direkt ser vem dim ska ta. smart ide! hur lätt det är att träffa ögonen pp överfallaren i tumultet. det låter svårt. eller så lyckas man få det i dina egna ögon. Finns sidor som jämför de lagliga försvarsprodukterna och recencerar. googla pp försvarsspray så brukar betygsidor ligga högt upp i sökresultatet.