Annons:
Etikettsvartsjuka
Läst 1525 ggr
Tiktak697
5/19/18, 12:22 AM

Kompis killes svartsjukan

Ja jag vet ej vart jag ska börja helt ärligt för att jag inte riktigt förstår mig på situationen och vill höra er synpunkter . Kan. Säga såhär Jag och min kille har inte alltid lätt att få ihop tider att ses. Vi väntar på att få möjlighet att flytta ihop men tills dess så bor vi separat och min kille bor med en rumskompis . Tills sakens skull så har rumskompisen råkat gå in på oss några ggr under några få ggr . Pg misstolkning mellan oss alla men efter de hade han pratat och sagt att vi måste respektera att han finns där och vi sa självklart men de råka bara bli så. Det hände sedan engång efter. Men tills sakens skull så har ja ju märkt att kompisen blir svartsjuk på mig då jag märker att han vill ha min killes uppmärksamhet lila så och efter dessa incidenter så tittar han konstigt på mig stirrar med kisande ögon eller bara tomt lite sur blickar säger jag hejdå säger han inte tillbaka inte ens hej när vi ses jag fortsätter som ingenting och tänker inte ta upp de , men vad är detta varför skulle han vara så svartos vi har funderat på om han gillar honom på något speciellt sätt då han saft att han tycker att jag manipulerar min kille och att jag får honom att göra saker han i te vill och tar ifrån hans frihet . De gäller alltså att vi ska flytta ihop och köpa hus de menade han men detta är ett gemensamt beslut vi är redo att slå oss ner och senare starts familj. När vi talar om de säger han Nää jag vill inte ha jr springandes omkring . Och han talar ofta på ett sådant sätt som att han skulle bo med oss i huset och finnas kvar i våra liv på de sätter . Ibland också stt Aa övere våningen är er nedre är min eller nedre är hans och min killes övre är min. Det är inte altod skoj utan seriöst och jah börjar bli lite fundersam. Vadd detta är och hur jag ska takla detta. De skrämde mig lite också han är dessutom 7 år yngre om inte mer än vad min kille är och vi och han befinner oss i helt olika stadier i livet , han förstår inte att när man är 27 plus har man helt omika prio gentemot en 19-20 åring och tycker inte min kille ska slå sig ner än han tycker han är för ung. Jag tror denna grabb glömer ibland skillnaden på 20 och 27 är . De handlar egentligen inte om ålder och alla är olika förstå mig rätt men ni förstår poängen. Jag vet bara inte hur jag ska få till väga. Som min kille säger han är bara ett barn som ett riktigt barn han förstår inte alls och för honom är han egentligen ingen mer än rums kamrat. Det är tvärt om denna kimme som har otroligt dåligt inflytande på min kille ibland de har blivigt böttre men denna kille är katastrof utöver att han lever som en riktig ungkarl men jag ser mycket dåliga saker som oroat mig men min kille har avstår och tar lite avstånd men det är svårt när man bor under samma tak. Vad säger Ni?

Mvh Tiktak

Annons:
Maria
5/19/18, 7:38 AM
#1

När ni pratar om det här med hus och han snackar om att han också ska bod där och separata våningar osv. Säger ni inte ifrån då?

Det gäller ju att redan tidigt markera att det är NI som ska flytta utan honom och att det är ert kommande hem ni pratar om.

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

Honestyisdead
5/19/18, 10:16 AM
#2

Jag vill gärna ge råd, men ditt inlägg blir tyvärr som en vägg av text :(

Milkshake
5/19/18, 11:55 AM
#3

Har också väldigt svårt att läsa texten, men om jag förstått det rätt så behöver ni - framför allt din pojkvän - vara tydliga och säga ifrån.

Tiktak697
5/19/18, 2:24 PM
#4

Jag skrev i stress igår och frustration men kan tyvärr inte gå in efter och korrigera . Jo vi säger ju till honom att det Bore lite konstigt och att det är vi som ska flytta ihop inte han. Han får hälsa på men inte mera . Vi fick även reda på igår att han anser att jag styr och ställer över honom när jag kommer ditt. Jag har inte sagt ett knyst dock har jah alltid hållet med min kille . Enna grabb är dunder smutsig och luktar illa efter jobbet vi är sådana som gärna tvättar fötterna omgående själva eller duschar men de gör inte han och sakerna han äger liktar så illa hela lägenheten kan göra de. Då så har min kille mest varigt på honom. Men han förstår inte alltid hur äckligt det är och hur smutsig lägenheten är men tills vidare måste vi hålla ut . Där emot tyckte vi de vore snällast att säga som det är och va ärliga peronen kanske inte ens vet om de själv

Mvh Tiktak

Tiktak697
5/19/18, 2:27 PM
#5

Förstår man verkligen inte texten Ush var de så illa kanske bara jag kan läsa den då jag skrev den

Mvh Tiktak

Maria
5/19/18, 2:29 PM
#6

#5 Texten är ingen fel på men det är bra om du delar av i mindre stycken för då blir det lättare att läsa😉

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

Annons:
Katti
5/19/18, 4:41 PM
#7

Jag tycker att det främst är din kille  som ska prata med sin rumskompis. Blir lätt fel om du kommer dit och styr och ställer. Däremot kan ju du och pojkvännen så klart prata ihop er!

Sajtvärd på Kennel iFokus, medarbetare på BARF iFokus

Tiktak697
5/19/18, 11:57 PM
#8

6 Aa ok nä men stressen tog över ;) 7 Jag kommer absolut inte dit och styr ochs gäller det är de båda jag och min kimme är förvånade över . Jag och Min kille håller oss på vår kant och gör våra grejer och han sina men han söker jämt min killes uppmärksamhet . Han talades vid vid ett tillfälle och frågade va grejen var !? Men fick inget vettigt svar . Min kille sa bara till slut jag får hålla ut med dennna barn rumpa han är verkligen som ett barn och otroligt barnslig det år inte ens någon idé . Utan han skall sätta gränser för vad som är okej men sen får det vara nog. Han han inte bete sig på de sättet.

Mvh Tiktak

Gaara
5/20/18, 5:26 PM
#9

Ja alltså, vad finns det att säga egentligen? Antingen så säger din kille ifrån ordentligt till den här grabben eller så ignorerar ni honom bara och flyttar när ni väl hittar något. Han har ju inget med det att göra. Hur kommer det sig att de bor ihop från första början?

Tiktak697
5/20/18, 10:32 PM
#10

Ja de kanske är så att de inte finns så mycket mer och säga då. Men vi blir så förvånade över detta . Lite sandlåde nivå faktiskt hur handskarna man sådana personer på rätt sätt. Ja de blev lite kris med boende för båda så dem valde att gå ihop på ett tills bättre alternativ hittad så de vart vinvin. Men de sluta i katastrof min kille vill inte detta längre

Mvh Tiktak

Sarah
5/21/18, 8:27 AM
#11

Rumskompisen verkar vara väldigt obehaglig och jag hade försökt få bort honom ur erat liv asap.

Upp till toppen
Annons: