Annons:
Etikettsex
Läst 2636 ggr
ecino
5/29/18, 8:13 AM

Hur får jag honom upphetsad?

Hej,

Jag slutar senare än min sambo idag. Vad kan jag göra för att få honom upphetsad?

Jag skulle helst av allt vilja att han slet av mig kläderna när jag kom hem, men han är inte så mycket för tjat och dirtytalk.

Annons:
MonicaLagerquist
5/29/18, 8:15 AM
#1

Enklast är väl att fråga din partner vad han önskar att du gör.

Stolt ägare till fem La permer

[Hayabusa]
5/29/18, 8:29 AM
#2

Gå en kurs…

Maria
5/29/18, 8:36 AM
#3

Prata med varandra. Tala om vad du gillar.

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

ecino
5/29/18, 8:52 AM
#4

#1 jag har frågat han säger att han inte vet. #2 vad för kurs? #3 kanske kan vara något.

[Hayabusa]
5/29/18, 8:59 AM
#5

#4 Dessvärre har jag inte något konkret tips på kurs. Det var ett råd jag själv fick en gång i tiden, som jag nu förmedlar. Om det gav effekt? Ja, det finns mycket att lära sig. 

Att prata med honom och berätta vad DU gillar är aldrig fel, men ger kanske inte den effekt du är ute efter? Du måste klura ut vad han på riktigt går igång på, som får hans hjärta att bulta lite hårdare. Som gör att han inte kan kontrollera sig själv riktigt utan bara MÅSTE… :)

Denna kommentar har tagits bort.
Annons:
Maria
5/29/18, 9:13 AM
#7

#6 Hmm…hade du skrivit samma sak om det handlat om en kvinna?

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

[Hayabusa]
5/29/18, 9:18 AM
#8

#6 Fast det är ju inte det som ecino vill.

[Justde_]
5/29/18, 9:22 AM
#9

#6 skrämmande kommentar ! Ingen och få spelar det ingen roll om det är en man eller kvinna ska behöva bli tvingad/tjatad på !

_Fisken
5/29/18, 10:36 AM
#10

Du har rätt.  Jag menade att det skulle utföras på ett mer lekfullt sätt.

_Fisken
5/29/18, 10:49 AM
#11

#7.  En kvinna behandlar man inte så. Min kommentar var dum eftersom den kan tolkas på flera olika sätt. Andemeningen var att hon skulle göra nåt oväntat och därmed få igång honom.

[Hayabusa]
5/29/18, 11:19 AM
#12

#11 Jo, det kan man - om det finns samtycke för det. Dvs att det är utformat som en slags lek/fantasi där ömsesidigt samtycke är säkerställt.

Sarah
5/30/18, 8:11 AM
#13

Vad jag förstår är det här inte ett nytt problem och du har tidigare funderat på att lämna honom pga hans ointresse. Varför är du kvar?

Annons:
[134643]
5/31/18, 12:34 PM
#14

Det verkar ju som stt han varit rätt så tydlig tidigare med att han är nöjd med ert sexliv/att inte ha sex så ofta, så om det inte är något han vill kanske det är dags att respektera det.

ecino
6/7/18, 9:58 PM
#15

#13 för att det finns mycket annat som är bra.

#14 det jag frågade är något som man skulle kunna göra för att egga upp han just under en dag.

Upp till toppen
Annons: