Annons:
Etikettsex
Läst 2551 ggr
ak1895
6/4/18, 10:12 PM

Få honom att hålla längre

Jag skulle inte påstå att jag ser på detta som ett problem egentligen, vi har bra sex, men min kille kommer väldigt snabbt. Har någon tips på hur vi kan gå tillväga/saker vi kan prova för att få honom att hålla lite längre? Hur länge brukar ni kunna hålla på?

Annons:
_Fisken
6/4/18, 10:22 PM
#1

Onanera mera.

issuess.
6/4/18, 10:31 PM
#2

säg till honom att stanna upp lite när han känner att han håller på att komma.

ak1895
6/4/18, 10:38 PM
#3

#2 Detta har vi provat, men det slutar i princip med att satsen byggs upp så pass att han kommer ännu snabbare när han sedan är redo igen, om du förstår hur jag menar..

[Devya]
6/5/18, 5:41 AM
#4

Samma sak här hemma men jag har absolut ingenting emot det utan tycker att det är en väldigt positiv grej. Kondom är något som brukar kunna få killen att hålla sig eftersom de känner inte lika mycket då.

Gaara
6/5/18, 10:00 AM
#5

Finns väl olika sorters gel man kan stryka på för att fördröja utlösning.

Lizelda
6/5/18, 12:22 PM
#6

#4 Bara undrar lite varför det är positivt? Framförallt så beror det väl på hur snabbt han kommer, stor skillnad på 30 sek och fem minuter.

#5 Har hört att man behöver ha kondom då dock, för att inte bedöva tjejen också

"Be proud of your scars, they're proof of a fight you never lost."

HundarBortskänkes, Ridsport, AkvariefiskFurry Paws

Bloggar om min assistanshund på Tassa Bredvid

Annons:
[Devya]
6/5/18, 12:36 PM
#7

#6 För jag behöver inte hålla på länge. :) Då pratar vi om ett par minuter och ibland kan det ske inom en minut om vi inte har varit intima på flera dagar.

[134643]
6/5/18, 1:06 PM
#8

Kan han få upp den igen för en omgång 2? Jag föredrar när min pojkvän kommer rätt så snabbt, men ibland vill han göra det ”ordentligt” som han kallar det. Då brukar jag gå ner på honom, och sen går han ner på mig och lagom tills att jag är klar är han redo igen och då håller han sig väldigt mycket längre.

ak1895
6/5/18, 9:19 PM
#9

#5 Aldrig hört om! Får jag kolla upp :)

#8 Det här med omgång två är jag också lite undrande över, för här hemma har det seriöst aldrig blivit av.  Hur lång tid tar det "normalt" (fattar att det är individuellt men utifrån era erfarenheter) innan killen kan är redo och kan få upp den igen?

Lizelda
6/5/18, 9:30 PM
#10

#9 20-30 min kanske, varierar lite. Men min kille har oftast redan tappat sugen innan vi kommer dit så det händer nästan aldrig

"Be proud of your scars, they're proof of a fight you never lost."

HundarBortskänkes, Ridsport, AkvariefiskFurry Paws

Bloggar om min assistanshund på Tassa Bredvid

[134643]
6/5/18, 9:53 PM
#11

#9 För min kille tar det ungefär 10-15 minuter, den tiden det tar för mig att komma och sen några minuter till för att få honom hård igen, men jag vet inte vad som är "normalt". Men det skulle aldrig "bara hända", utan det är när vi bestämt det och han verkligen vill. Annars har vi liksom antingen oralsex eller penetrerande, det är bara när han vill hålla längre som vi gör både och.

Har du pratat med honom om det? Han kanske har några idéer? 😊

cissi_1993
6/10/18, 5:32 PM
#12

säger dom inte att "normalt" är ca 5 min vet dock inte om det inkluderar förspel (tror inte de). 

det känner jag är ganska lagom ( man är ju otränad ) :)

ak1895
6/11/18, 11:10 PM
#13

#10 Likadant här, slutar oftast med att han somnar haha! 

#11 Tack för svar, som du betonar kanske vi måste börja "planera" eller hur man nu vill lägga fram det, så vi bestämmer i förväg och sen får vi hålla igång på annat vis de 15 minuterna :)

Hur många upplever längre "hållbarhet" med kondom?

Annons:
Sarah
6/13/18, 5:23 PM
#14

Zinktillskott hjälpte ett ex. Han började ta tillskotten av en snabb anledning pc det var en positiv bieffekt att han kunde plötsligt hålla på längre.

Upp till toppen
Annons: