Annons:
Etikettförhållande
Läst 1955 ggr
Foppan
2018-06-11 18:24

Kan inte bli våt?

Hej jag är en tjej på 17år och jag har aldrig fått en orgasm (tror jag). Jag blir kåt, vill ha sex, vill onanera men det går inte, jag blir inte våt. De enda sättet jag fått en njutning på är genom att dra/gnugga mig mot något, de är skönt i några sekunder men sen är de över, inte kåt alls sen. Kan det vara en orgasm? Har en kille och vi har sex, det går om vi använder oss av glidmedel. Men det värsta är ju att jag tycker inte det är så speciellt skönt… Han är jätte duktig på det han och han säger att han inte ska ge upp förrän jag har fått en orgasm, men känner bara hur ska du lyckas när jag försökt i 5år? Sen tycker jag inte heller att de är skönt att bli smeken på klitoris? Det gör ont och är bara obehagligt… blir öm efter i någon dag. Han har provat väldigt löst också men då känner jag ingenting typ.. sjävklart vet han omalöt detta. Kan någon hjälpa mig? Vad är det för fel???? :(

Annons:
tiger tok
2018-06-11 23:50
#1

Inte alla som gillar direkt kontakt med klitoris (det är ju för tusan en av de känsligaste delarna på en kvinna)! Att du inte får orgasm har jag dock ingen aning om vad det beror på. Att din kille vill få dig att komma, tänker han få dig att komma bara genom penetrering? Det är väldigt svårt för väldigt många Kvinnor att få orgasm bara genom penetrering.

OlgaMaria
2018-06-13 09:39
#2

Tar du hormonella preventivmedel? Isåfall kan de vara en del av förklaringen då man kan få torra slemhinnor och mindre sexlust av dem.

/ OlgaMaria, sajtvärd på Allergier iFokus

Foppan
2018-06-15 12:21
#3

#2 Jag tar p-piller och gjort i ca 7 månader. Men det kan inte vara det, mina slemhinnor har aldrig varit våta :(

OlgaMaria
2018-06-15 14:29
#4

#3 Det är hursomhelst svårt att komma ifrån den effekten av p-medel. Du är ung och har kanske inte varit tillsammans med din pojkvän så superlänge heller. Det kan vara lite för tidigt att säga att du inte blir våt av dig själv. Personligen uppskattar jag inte alls onani eller att bli smekt direkt på klitoris, men sex är härligt, men jag kan tänka att p-medlen förstör lite för dig.

/ OlgaMaria, sajtvärd på Allergier iFokus

koppargaller
2018-06-26 18:40
#5

Provat med leksak?

Upp till toppen
Annons: