Annons:
Etikettdejting
Läst 1433 ggr
Snurrelini
2018-06-12 13:44

First heartbreak

Träffade en kille från januari, träffades mycket allt gick kanon! Träffade mina kompisar och följde med mig till mina hemtrakter. Sen från ingenstans efter ett halvår säger han att han tror han har känslor kvar för din bästa kompis (tjej). Han trodde han släppt dem men tydligen inte. Han vet också att det aldrig kommer bli dem, pratat om det flera ggr. Aldrig korsat den gränsen. Hon är ej förhållandetypen. Reser mycket. Han har känslor för båda men kan inte släppa henne som vän o vet han måste det om han ska träffa mig. Jag har aldrig tyckt om nån såhär mycket. Han är rädd att om hon sagt ja kommer han inte tveka.. Han sa att han ej förtjänar mig och att det borde vara jag som gör det mot honom istället. Vi sa hejdå. Han hörde av sig och frågade hur det va med mig.. O säger att han mår dåligt för han tappat mig mm.. Svarar att jag inte kan släppa honom, för starka känslor. Han säger detsamma, att han inte heller vill. Vi tar paus, ingen kontakt. Han hör av sig två gånger ändå några dagar senare.. Sen skriver han att han inte kan släppa henne och därför inte rättvist mot mig att hålla mig kvar tills hans tankar ändrats eller att hon drar. Han kan I nuläget inte ge mig det jag vill ha eller förtjänar. Önskar mig lycka till i livet typ Hur fan kommer jag över sånt här? Känns så sjukt orättvist att det händer. Allt va helt underbart mellan oss. Trodde verkligen han var min framtid. Credd till er som orkar läsa <3

Annons:
Honestyisdead
2018-06-12 14:16
#1

Man avslutar all kontakt och låter tiden läka såren. Så länge ni hörs kommer du inte kunna sluta tänka på honom. Blockera så han inte hör av sig.

Zadeira
2018-06-12 14:53
#2

Tyvärr är förlust något som händer i livet, det drabbar alla på något sätt någon gång. Det är kanske ingen tröst i sig, men det är så livet ser ut.

Låt sorgen, saknaden och ilskan som eventuellt kommer få komma och gråt, skrik, var arg eller ledsen om du behöver. Låt tiden gå och läk dig själv.

Som Hera säger är det ofta en god ide att inte längre ha kvar kontakten alls, det blir ofta svårt att gå vidare om du fortfarande har känslor för honom och han inte kan ge dig det du önskar.

Det går över. Det låter som en riktig klyscha, men det är så det är. Det går över till sist.

Snurrelini
2018-06-15 10:17
#3

Tack för era råd!❤️❤️ Vaknar fortfarande varje morgon med en liten klump i mellangärdet.. Går över efter en stund, så trött på det. Drömmer om honom också. Har blockat honom på insta där jag är mest aktiv. Men vill forf ha honom som vän på fb. Vill att han ska se amkkt kul jah gör och inse sitt misstag, att han ska fatta att han sumpade en kanontjej. Inte att jag ska gå tillbaka men vill typ han ska må skit 💩

Honestyisdead
2018-06-15 10:22
#4

Att du har kul får ju inte honom att må dåligt så den planen kan du kasta.

[Devya]
2018-06-15 21:29
#5

#3 Tror inte det fungerar riktigt så. För mig hade det helt motsatt inverkan om jag fick höra att det gick bra för mitt ex. Det fick mig att må bra för jag önskade honom endast det bästa.

Upp till toppen
Annons: