Annons:
Etikettsex
Läst 1964 ggr
Ingensärskild
2018-06-26 21:44

Sex och oskuld

Hejsan! Jag ska ligga med en kille (vi är inte tillsammans) och jag har aldrig haft sex förut, även fast jag är 17 år. För mig så är det ingen big deal att tappa oskulden men jag är lite orolig för hans kuk är väldigt… stor. Den är 24-25 cm slak, går det ens att få in som oskuld? Nån som har legat med en sån stor kuk som har några knep? Killen är mycket mer erfaren än mig, har ni några tips på saker som killar gillar i sängen?

Annons:
silverfiisk
2018-06-26 21:49
#1

För det första, var säker på att du verkligen vill. Angående storleken så går det lättare om du försöker slappna av och inte vara nervös, ta det lugnt. Vad killar gillar är i princip omöjligt att svara på då alla gillar olika. Prova dig fram och prata med honom.

Calcifer
2018-06-26 21:49
#2

Glidmedel och se till att du är tillräckligt upphetsad.


"Creature of the Night, The One Many Children Talk About-"

MonicaLagerquist
2018-06-27 08:03
#3

Varför vill du ligga med en kille som du inte är tillsammans med?

Stolt ägare till fem La permer

Blanca90
2018-06-27 09:14
#4

#3 Varför ska ts förklara sig varför hon vill ha sex? Är det så udda att vilja det fast man är singel?

MonicaLagerquist
2018-06-27 09:38
#5

#4 att vara oskuld och ha sex med någon man inte är tillsammans med tycker jag är lite ovanligt.

Stolt ägare till fem La permer

Calcifer
2018-06-27 11:07
#6

#5 Det tycker jag nog inte. Är nog mycket vanligare nuförtiden. Ungefär hälften av mina vänner, kompisar, bekanta, förlorade oskulden till någon de inte var tillsammans med.


"Creature of the Night, The One Many Children Talk About-"

Annons:
Greta G
2018-06-27 11:30
#7

Kanske för att hon känner att hon är redo att ha sex och kanske inte ens är intresserad av att ha en relation? Känner många tjejer/kvinnor som bara är intresserade av att ha en älskare/sexpartner men inte vill engagera sig känslomässigt i en relation. Det verkar dock vara mkt mer accepterat att tänka så om man är man, fortfarande 2018.

[Devya]
2018-06-27 14:03
#8

Längden är väl inte problemet utan huruvida den är grov eller ej.

Fransu
2018-06-27 14:17
#9

Förlåt för OT, detta är inget illa menat. Men håller killar verkligen på och mäter sig? Hur kommer diskussionen upp? Du, om vi ska ligga så behöver du veta att jag är si och så många cm…

Jag är bara nyfiken. 🙂

"Grief is like the ocean; it comes on waves ebbing and flowing. Sometimes the water is calm, and sometimes it is overwhelming. All we can do is learn to swim."

ellips
2018-06-27 15:04
#10

#9 Ja faktiskt. Killar går omkring och mäter sig. Det påstår iaf min kille. Inte att han gör det nu som vuxen. Men i tonåren när allting med sex var så nytt och spännande då var det en viktig sak (för honom) Att veta hur stor han var i slakt, respektive inte slakt tillstånd.

Sarah
2018-06-27 15:23
#11

At det ska vara så svårt att inte ifrågasätta andra människors sexuella ömsesidiga beslut…

Fransu
2018-06-27 15:39
#12

#10 Tack för svar!

Låter vettigt det du skriver. Att man är ung och nyfiken på kroppen. Borde jag kanske ha räknat ut själv. Jag får skylla på att jag börjar bli gammal.

"Grief is like the ocean; it comes on waves ebbing and flowing. Sometimes the water is calm, and sometimes it is overwhelming. All we can do is learn to swim."

Ingensärskild
2018-06-28 17:08
#13

Jag har aldrig varit kär i nån och har svårt att tro att jag kommer bli det på väldigt länge. Tycker ni att jag borde avstå från sex bara för att jag inte är kär? Bland mina vänner som inte är oskulder så har faktiskt alla förutom 1 förlorat den med någon de inte var tillsammans med.

Annons:
silverfiisk
2018-06-28 17:28
#14

#13 Det spelar ingen roll vad andra tycker eller gör, du ska göra som du vill. Finns inga rätt och fel, gör det som känns bäst för dig och skit i vad folk tycker. Personligen skulle jag inte ha samlag med någon bara för att bli av med oskulden, för det är inte bråttom, men är det därför du gör det så fine, det är helt upp till dig och ingen ska döma dig för det. Sen spelar det ingen roll vad dina vänner har gjort, du ska som sagt göra det DU vill.

MonicaLagerquist
2018-06-28 17:39
#15

Jag har inte dömt någon var bara nyfiken på varför.

Stolt ägare till fem La permer

silverfiisk
2018-06-28 17:51
#16

#15 Jag syftade inte specifikt på dig. Det är många som gör det och jag tycker att det är fel. Ingen annan änTS har något med det att göra.

Greta G
2018-06-28 18:52
#17

Jag tror det är högst vanligt och vad gör det om något är ovanligt? Måste man vara som alla andra? Ingen av mina vänner var tillsammans med den som de förlorade oskulden till, det är nog det vanligaste men det har ju faktiskt ingen betydelse :)

Ingensärskild
2018-06-28 22:42
#18

Tack för era svar och stöd :)

Upp till toppen
Annons: