Annons:
Etikettsex
Läst 2557 ggr
[Xandraofsweden]
2018-07-02 23:19

Kk relation som är lite annorlunda

Hej! För ca en månad sen började jag träffa en kille som jag bara va vän med först. Sen skaffade vi en kk relation. Dels för att han sa att han aldrig kunde få känslor för någon och sen vill inte jag ha ett nu heller. Men iallafall, jag har träffat hans föräldrar, umgåtts med dom. Följt med och träffat hans kompisar och han har träffat min familj och mina vänner. Vi går ut och håller hand och pussas offentligt. Vi kollar film, går promenader. Sover över. Ja precis allt! Undrar bara om han har känslor ändå eller hur jag ska tolka allt? Har frågat men han säger att han inte kan få känslor. Men känns ändå som att de är någonting. För när man ska gå hem ibland så säger han att han inte vill släppa mig. så man börjar ju undra ☺️

Annons:
Carrosh
2018-07-02 23:51
#1

Ni beter er ju som ett par om ni träffar föräldrar, håller hand offentligt och kysser varandra offentligt. Tror ni kanske skulle ta ett snack.

\m/
Äta bör man, annars blir man hungrig!

[Xandraofsweden]
2018-07-02 23:52
#2

- Carrosh: Alltså jag har inga problem med att vi gör de på de här sättet. Men jag kan inte tro på att han inte känner något. De är just de liksom :p

JoannaLi
2018-07-03 00:45
#3

#2 du vet inte förrän du pratat med honom :) prata är gratis och väldigt bra :D

[Xandraofsweden]
2018-07-03 01:04
#4

- JoannaLi: De har du rätt i! Får ta mig i kragen och göra de helt enkelt ☺️

Greta G
2018-07-03 08:12
#5

Du har ju frågat och han säger nej att han inte kan få känslor, tror det är det du får gå in med i samtalet så att du inte blir besviken men det skadar ju inte att reda ut dina funderingar.

-hanna-
2018-07-03 09:15
#6

Tycker det verkar som även du ts har mer känslor för honom. Varför tar du med honom om det "bara" är en kk att träffa din familj? Och att du har träffat och umgås med din kk:s föräldrar. Och att ni håller hand och pussas offentligt. Därför tror jag ni BÅDA känner mer.

Annons:
[Xandraofsweden]
2018-07-03 11:33
#7

Ja alltså jag har känslor för honom. Men vill inte visa de eftersom att han tydligen inte kan få några :p men jag är helt okej med att vi gör allt de här utan att va tillsammans. Ville bara veta om folk trodde att han va kär i mig för de känns som de, men jag kan ha fel ☺️

tiger tok
2018-07-03 12:52
#8

Fast vadå inte kan få några känslor? Visst att man kan ha lättare eller svårare för att bli kär.

500
2018-07-03 13:29
#9

#8 Det finns något som heter aromantisk, vilket går ut på att personen ifråga inte kan bli förälskad. Så jo det finns folk som inte kan bli kära.

[Devya]
2018-07-03 13:53
#10

Måste nog gå mot strömmen och säga att han känner säkert inget djupare för dig om det är det han säger. Jag hade en kk en gång som trodde att jag hade djupa känslor för honom fast jag inte hade det. Jag tyckte om att mysa med honom, gå på bio, laga mat tillsammans och vi skrattade så mycket tillsammans osv men det betydde absolut inte att jag hade djupare känslor för honom. Jag hade varit noga med att låta honom veta detta men i slutändan så blev han kär i mig och jag avslutade förhållandet då han annars skulle blivit för sårad. Han trodde så på att jag kände likadant och drog upp liknande saker som du skriver om och såg det som bevis för att jag hade djupare känslor för honom trots att jag hade sagt med jämna mellanrum att jag ville inte ha ett seriöst förhållande då jag inte hade de rätta känslorna. Så från mitt perspektiv så ser jag inte att han skulle ha djupare känslor för dig, speciellt inte om han har varit noga med att berätta det åt dig.

tiger tok
2018-07-03 16:44
#11

#9 ja just det! Tänkte inte på det..

Honestyisdead
2018-07-03 17:10
#12

Jag ser inte varför han skulle ljuga om det. Säger han att han inte har känslor för dig har han antagligen inte det.

Upp till toppen
Annons: