Annons:
Etikettsex
Läst 4758 ggr
ellips
7/9/18, 9:14 PM

Orkar ni ha sex i värmen?

Hur orkar ni ha sex i denna värmen? Här där jag bor har det hållit i sig 25-30 grader under lång tid nu och jag tycker det är så jobbigt med sex då. Normalt har vi ju sex varannan dag ungefär jag och killen men nu var det flera veckor sedan sist. Tanken på värmen och svetten  från hud mod hud orkar jag inte med så han får ju knappt någon närhet heller. Det blir ju inte svalare kvällar/nätter heller.

Men killen är ju sugen på sex oavsett temperatur. Så han verkar inte påverkas.

Annons:
Lona
7/9/18, 9:20 PM
#1

Nä, varken särbon eller jag är särskilt sugna just nu. Faktum är att i helgen hade vi täcket mellan oss när vi småmyste i sängen, det blir som sagt väldigt varmt och kladdigt - och vi har rätt svårt för värme båda två.


"Jag är inte klok men jag är smart!"
Toktantens dagbok: www.raskva.wordpress.com

Honestyisdead
7/9/18, 9:32 PM
#2

Midnatts bad med sex är det enda jag orkar i sån värme. Alternativt sval dusch.

OlgaMaria
7/9/18, 9:56 PM
#3

Vi har svalt och skönt hemma hos oss med vår luft/luftvärmepump :)

/ OlgaMaria, sajtvärd på Allergier iFokus

vendelay
7/9/18, 10:10 PM
#4

Vill / orkar du inte ha sex, så är det så. Det är egentligen irrelevant vad andra orkar eller gör, det enda som är viktigt är vad du känner. Jag förstår såklart varför du ställer frågan ändå, men ville bara påminna dig om att dina egna känslor är viktigast.

Var snäll mot alla - bli vegan ❤

ellips
7/9/18, 10:42 PM
#5

#4 Nej jag jämför inte på det sättet. Inte så att jag tänker "om alla andra har sex så måste jag också det."

Var nog mest nyfiken på hur det är för andra. Men är ju såklart olika hur man känner :)

Milkshake
7/10/18, 11:46 AM
#6

Nä ingen av oss är intresserade av det i den här värmen. Det är varmt och klibbigt och vi känner oss konstant ofräscha.

Annons:
[rumelle]
7/10/18, 1:13 PM
#7

Nä, varken jag eller min man är speciellt sugna i värmen.

Katti
7/10/18, 8:37 PM
#8

Takfläkt 😎

Sajtvärd på Kennel iFokus, medarbetare på BARF iFokus

Bjallstal
7/10/18, 9:15 PM
#9

Sent på kvällen, under en sval dusch eller hos mig där det är svalt 😂

Gårdagen kan vi aldrig få tillbaka, men morgondagen är vår att vinna eller förlora…

Lona
7/10/18, 9:33 PM
#10

#8, Fusk! ;-D


"Jag är inte klok men jag är smart!"
Toktantens dagbok: www.raskva.wordpress.com

citytjejen
7/11/18, 5:58 PM
#11

Vi har AC i sovrummet så det är inga problem 😎

/Christina

raichu
7/13/18, 5:56 PM
#12

Personligen har jag inga problem med svett och klibb, det stör inte mig så jag kan köra.

Problemet i mitt fall är att jag är singel så har ingen att ha det med.

VeilofElysium
7/13/18, 8:17 PM
#13

Vet inte om värmen påverkar så mycket. Mest min arbetssituation

Annons:
MonicaLagerquist
7/15/18, 10:06 PM
#14

Värmen stör inte vårt sexliv.

Stolt ägare till fem La permer

[Devya]
7/16/18, 5:27 AM
#15

Har inget större problem med värmen och då har vi ibland 29 grader varmt här inne.

Fridaaaa
7/18/18, 7:55 AM
#16

Blir senare på kvällen. Enda alternativet 😂

 Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

emeliesve
7/19/18, 12:26 AM
#17

Vi lånar en liten sommarstuga i en vecka och där inne är det så kvavt och hett att man knappt pallar att vara där på dagtid, än mindre ha sex. MEN som tur är finns det en stor uteplats utomhus med olika sköna soffor och solstolar samt ett ”spabad” med bubblor. Där ute myser vi med levande ljus på kvällen och har sex på lite olika ställen på uteplatsen. Under bar himmel, perfekt temperatur och ingen som ser oss!

Gia91an
7/21/18, 9:45 PM
#18

Haha jag är inne i någon konstig "på"- period just nu… vill ha sex hela tiden oavsett värmen! 😂

[Hayabusa]
7/21/18, 9:48 PM
#19

Ej samtycke!

Nettan100
7/28/18, 2:06 AM
#20

Vi har sex trotts värme o även närhet. Båda älskar närhet och mysa med naken hud 👌

Annons:
[Tuulikki]
7/28/18, 2:23 PM
#21

Jag är inte ett dugg sugen på någon kroppskontakt alls i den här värmen så nä, vi har inte sex. Ibland pussas och bara myser/skedar vi på kvällarna när sovrummet är som svalast. Sambon har större behov av närhet än jag så vi pusslar lite (med fläktar, vädra, lägga täcket i frysen) för att båda ska känna sig bekväma, men det blir inget rajtan tajtan i 25+ graders värme här inte 😁

[Devya]
7/29/18, 10:44 AM
#22

I förrgår hade vi 40 grader men det stoppade inte min man. 🤣 Han kunde tydligen inte motstå då man måste i princip gå omkring naken i lägenheten i den här värmen. 🙈 Det finns alltid en dusch som man kan svalka av sig med, som tur är. Jag har dock turen att inte svettas särskilt mycket alls. Mest min man som har problem med det men det är inte mitt fel. :D

Tiktak697
7/29/18, 4:57 PM
#23

Vi orkar sex säger vi inte nej till även on de blir varmt även om de blir vart sover vi i varje fall han med en hand på min kropp eller håller vi hand i sömnen eller spoonar men då sla man hitta en sval position slappnar man av ned varandra brukar de bli bättre och svalare och en dush innan

Mvh Tiktak

[Forest]
8/3/18, 8:54 PM
#24

9 ac för få ner tempaturen sen en golvfläkt

[Lilyz]1
8/4/18, 11:15 AM
#25

Duschen är ett perfekt ställe när det är varmt. 🙂

Upp till toppen
Annons: