Annons:
Etikettförhållande
Läst 1614 ggr
Zodi
2018-07-26 00:40

Vad är detta ?

Ja det kan man undra. Är i en helknepig sits. Jag har träffat en man för ca 4 mån sen. Han och jag började som vänner men efter ett tag hamnade vi i säng. Han är väldigt gullig, omtänksam , kärleksfull och rolig. Har hjälpt mig med div grejer hemma osv ( allt från att köpa tekniska prylar-färg mm) Ja börja få mera känslor än bara kk ( han ville inte ha något förhållande sa han i början) visst fine ….Men varför gör man allt detta för mig om han bara vill ha sex? Fick höra senast i dag att han vart på flerdags fylla hemma hos sitt x som han i nyktert tillstånd verkar hata och få ångest av. Men vill ända träffa henne och dricka och ha sex…..Sen visade de sig att det finns ytterligare en kvinna som han vill umgås och ha sex med. När han träffar mig är de nästan så han beter sig som vi har ett förhållande. Jag fattar ingenting. Han säger att han tycker om mig. Han måste ju vara livrädd för känslor eller vad tror ni ? Hade han bara hört av sig när han vill ha sex ok…Men när de snudd på flera ggr / dygn ( inte när han är full) och vill surra om de ena och de andra och detta att han vill ställa upp och vi ska göra saker i hop….. Är de konstigt att man tror han gillar mig och vill va med mig ? ( bara mig) ….Blir fan knäpp….Behöver råd och tips

Annons:
Bjallstal
2018-07-26 03:02
#1

Ända sättet du kan få reda på vad han tycker och tänker är genom att fråga honom. Jag har haft kompisrelationer med vissa av mina gamla kk:s, där vi hörts och snackat mycket under dagarna. Utan att ha mer än just de känslorna för varandra. Jag har också varit tydlig med dem att det ör okej att träffa andra, vilket båda parter gjorde ibland, vi var ju faktiskt bara kk, men att det inte var något vi direkt pratade om. Tror verkligen du behöver ta en snack med sitt kk. Dör utvecklar du känslor, men inte hen, så kommer det troligen sluta med att du blir rejält sårad.

Gårdagen kan vi aldrig få tillbaka, men morgondagen är vår att vinna eller förlora…

OlgaMaria
2018-07-26 11:13
#2

Det är bara att bestämma dig själv för vad du vill ha och inte. Han vill tydligen ha allt möjligt med dig men också med andra. Är det vad du vill eller inte? Ta ett beslut efter vad du vill ha.

/ OlgaMaria, sajtvärd på Allergier iFokus

Honestyisdead
2018-07-26 11:42
#3

Ja jag tycker det är konstigt att du tror det när du vet han har två till.

Maria
2018-07-26 13:16
#4

Han tycker uppenbarligen om dig och att umgås med dig men därifrån till att ha ett förhållande, bara ni två, är det nog ganska långt ifrån med tanke på allt det andra du beskriver.

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

[Devya]
2018-07-26 16:33
#5

Jag har en vän som inne på med det här med polygami och han har flera tjejer och bra förhållanden med dem allihopa. Monogami intresserar inte honom. Kanske din kk är lite liknande.

Zodi
2018-08-08 23:12
#6

Tack för alla svar. Tog ett snack med han om att vill han ha flera att sätta på så tänker jag med ha det. Att vi ska va på samma våglängd och att de ska vara rättvist. Än så länge verkar de funka men man får se

Annons:
Gaara
2018-08-15 10:49
#7

#6 Vad svarade han på det du sa då? :)
Kan ju vara så att de andra två har han typ bara sex med och dig har han en kompisrelation och sex med. Eller så är det som med min kusin och hennes man. De var också "bara" kk's men de gjorde allt ihop, gick på konserter, spelade tvspel, såg på film ihop osv osv. Det tog nog mer än ett år innan min kusin insåg hur dåliga de var på att ha en "Ickerelation" och sedan blev de tillsammans på riktigt, för de var ju alltid ändå. De hade ju dock inga andra vid sidan av varandra. De hade varit tillsammans i 5 år i februari och nu i somras gifte de sig. :)

Men alla relationer är ju olika och det är endast genom att fråga den andra parten som man kan få reda på vad som gäller. :)

Upp till toppen
Annons: