Annons:
Etikettkriser
Läst 1342 ggr
Anonymos
2018-08-07 13:31

Att lämna...

Vad kan man tänka på när man ska lämna en person som man inte haft ett bra förhållande med? Jag kan bara fokusera på att han jag lämnar blir sårad och det får mig att avstå.. Jag vet att det låter hur korkat som helst men det är hemskt jobbigt.

/Anonymos

Annons:
Aleya
2018-08-07 13:50
#1

Tänk på att det är bäst för dig om du mår dåligt i förhållandet. Men om du bor med personen bör du redan innan försöka hitta ett annat boende

BlommaStjärnorMemento moriStjärnorBlomma

Medarbetare för Julen

alicetrött
2018-08-07 14:51
#2

Jag tycker ni ska sätta er ner och prata och att du ska berätta hur du känner och varför du vill avsluta förhållandet.

Linn Is The New
2018-08-09 23:59
#3

Var egoistisk.

Mvh Linn 

Jag har inte speciella talanger. Jag är bara passionerat nyfiken // Albert Einstien

Ansträngning lönar sig bara om du vägrar att ge upp // Napoleon 

Driver en blogg vid namn: Starriderstables.weebly.com

Since 2016

eli1991
2018-08-10 06:33
#4

Det enda du har med garanti genom hela livet är dig själv. Dina känslor och ditt mående är prio. Om relationen inte är bra ska du lämna den för din skull, för det är du värd. Det är alltid tråkigt att lämna eller blir lämnad. Men dom såren läker fortare än att fortsätta vara i en dålig relation. Lyssna på dina känslor, dom är viktiga 💗

Lexie82
2018-08-11 01:26
#5

Tänk långsiktigt istället för kortsiktigt. Är förhållandet dåligt så mår ni båda bättre i längden av att det tar slut, även om han inte ser det så nu.

Upp till toppen
Annons: