Annons:
Etikettdejting
Läst 1530 ggr
EYJIN
2018-08-23 18:54

Svarar inte men visar intresse i meddelanden.

Hej!

Behöver  råd vad jag ska göra.  Förra veckan så  var jag på besök i Stockholm ( bor ca 3 h från Stockholm)  kom i kontakt med en kille via Tinder vi hade daglig kontakt i  en vecka.  Han var väldigt intresserad ville gärna ses. Dagen innan jag skulle åka hem stämde vi träff. Vi var på en bar, drack lite  vin, pratade, skrattade rätt mycket.. när jag blir nervös har jag en tendens att prata för snabbt och mer än i vanliga fall och har  även svårt  hålla röd tråd, har  inte varit på många dejter heller. 

Vi var på baren i ca 3 timmar, och därefter när vi var utanför, fick en kram och han  sa att han hade haft det trevligt och ville besöka mig i den staden jag bor i sedan skildes vi åt.  

Nästa dag   skickade jag ett meddelande att det var trevlig att ses. han höll med och skrev " hej!  jaa verkligen :)" och frågade om jag var hemma i den staden jag bor i. Det tog honom 12 timmar att svara på mitt meddelande.. sen svarade jag att jag var hemma och även "hur har du haft det?"  låter det konstigt? 

Har inte fått något svar från honom, nu har det gått 2 dagar.. det är så irriterande eller är det ett tecken på att han inte är intresserad eftersom  han inte svarar?  men utifrån hans sista meddelande låter det som han är intresserad,, eller vill han inte såra mig bara .. haha vad jag analyserar.. kan inte kan bara skriva hur han känner  så jag kan släppa det här och gå vidare. vad ska jag göra? har inte skrivit något mer vill inte verka desperat.

Annons:
Honestyisdead
2018-08-23 20:26
#1

Gå vidare! Är man intresserad visar man det på något vis.

EYJIN
2018-08-23 20:32
#2

Tack för svaret, vill också gå vidare , vill inte ha något ”hängandes” men antingen ska jag bara ta bort matchningen utan att sriva något ? Eller skriva något först ?

Sarah
2018-08-23 21:10
#3

Han är inte intresserad. Släpp honom.

OlgaMaria
2018-08-24 09:28
#4

Bara låt det vara och gör inget. Han får höra av sig om han är intresserad. Kan alltid hända att något kommit emellan men annars har han kanske släppt dig.

/ OlgaMaria, sajtvärd på Allergier iFokus

[Devya]
2018-08-24 19:53
#5

Om han verkligen var intresserad så skulle han ta kontakt med dig och inte låta dig "hänga ". Släpp det bara. Han har redan visat att han inte har något intresse av att hålla kontakten med dig, oberoende vad han skrev där tidigare.

[11:11]
2018-09-09 22:43
#6

- You can not judge a man by his words.. only by his actions.

Annons:
Upp till toppen
Annons: