Annons:
Etikettkänslor
Läst 1130 ggr
ArtforEyes
8/28/18, 9:51 PM

Varför beter han sig såhär?

Jag blev för några månader sedan dumpad av mitt ex på sms utan anledning, efter det har vi trots det haft kontakt från och till men det har alltid slutat med att jag blir smutskastad i slutändan. För några veckor sedan tillbaka fick jag dock meddelande där det stod om jag kunde agera väckarklocka, enda sedan dess har det inte varit något bråk men dock har han hållit koll på mig och det känns som om jag gör allt för honom medan han vet var han har mig vilket såklart känns jobbigt. Men mina känslor för honom är komplicerade och jobbiga och det känns som han använder sig av det för att utnyttja mig. Han ljuger också en hel del vilket jag kommer på han med men jag säger inget för det gör ingen nytta utan han skulle bara bli arg och vi skulle återigen vara på ruta ett med att han är elak mot mig och smutskastar mig för sina vänner. Jag vet inte ens var vi är, eller var jag är om jag ska vara ärlig för allt han sagt och gjort har på sätt och vis skadat hela min uppfattning om vad vi är och var vi står, just nu känner jag mig helt allvarligt som en mänsklig väckarklocka trots att han skriver till mig om dagarna. Jag förstår bara inte om jag ska vara ärlig.

Annons:
[Justde_]
8/28/18, 11:14 PM
#1

Skit i honom!

Sarah
8/28/18, 11:29 PM
#2

Sluta ha kontakt med honom. Finns ingen anledning att ha kontakt med idioter.

Sarah
8/28/18, 11:32 PM
#3

Varför försöka förklara idioters uppförande? Han behandlar dig illa, du låter det hända. Den stora frågan du ska ställa dig själv är varför du beter dig så här och tillåter det hela? Varför behåller du kontakten?

ArtforEyes
8/28/18, 11:53 PM
#4

Jag är för naiv och bryr mig alldeles för mycket om honom för mitt eget bästa, jag är väldigt korkad för att vara ärlig men han är min första pojkvän och vi var tillsammans så länge. Jag är fortfarande ganska ung och naiv som sagt..

Vixxen
8/29/18, 12:34 AM
#5

Dumpa!

Sarah
8/29/18, 1:13 AM
#6

#4 varför trycka ner dig själv så? Gör inte det. Han är en idiot och du borde inte svara honom igen. Han utnyttjar dig för att han kan. Låt honom inte. Nästa gång han hör av sig gör du en av två saker. 1. Svara inte. 2. Säg att du inte vill ha kontakt och svara sen inte. Efter det svarar du aldrig mer. Hör inte av dig själv. Klart.

Annons:
ArtforEyes
8/29/18, 2:36 AM
#7

Ni är alla är fina som finns här och hjälper till, jag är själv väldigt kluven och mår inte så bra pga detta. Det han gjorde var ganska traumatiskt och sättet som han lämnade mig samt betet sig på kunde gjorts bättre.. Likheterna är så lika med hur en annan person lämnade mitt liv..

Sarah
8/29/18, 7:37 AM
#8

Så länge han får fortsätta kommer såret vara öppet för dig. Bort med honom ur ditt liv så du får en chans att läka.

Vanja
8/29/18, 9:26 AM
#9

jag tycker att du ska bryta kontakten med honom helt. Försök hitta någon som gör dig glad istället.

/ Vanja 
Sajtvärd på Politik I Fokus. 

[Forest]
8/29/18, 9:30 AM
#10

blocka honom, och strunta i honom helt

Stallmima
8/29/18, 1:59 PM
#11

Tänk på dig själv och utsätt dig inte för detta gång på gång.

ArtforEyes
8/29/18, 4:26 PM
#12

❤❤ Tack för allas support❤❤

setfree
9/4/18, 7:15 AM
#13

Du är för värdefull för att bli så illa behandlad. Hade du varit min dotter så hade jag gråtit. Vilket råd hade du gett till dig själv om du läser det du skriver?

Låt honom gå och umgås med dina vänner istället.

Annons:
[11:11]
9/9/18, 10:38 PM
#14

Han utnyttjar dig för att boosta sitt egna ego.

Upp till toppen
Annons: