Annons:
Etikettförhållande
Läst 1652 ggr
Hejhej123456
8/31/18, 6:39 AM

Han är så arg att han svarar inte

Hej! Min kille blir väldigt lätt arg.. nu är det så att jag tycker han tagit en väldigt liten grej som missuppfattades och blåst upp det till världens grej! Jag är sån som vill lösa det direkt och prata om det speciellt när allt bara var ett missförstånd!! Men han är sån som inte vill prata alls och är långsint! Har inte sovit en minut inatt och har riktig ångest över detta vet inte vad jag ska göra. Han vill inte träffas och han svarar inte när jag ringer eller skriver. Jag kommer inte kunna gå i flera dagar och vänta på honom för jag mår så dåligt och får sån ångest men när han är arg bryr han sig inte om det. Förlåt det här blev kanske jätte rörigt har inte sovit något jag vet bara inte vad jag ska göra..

Annons:
Maria
8/31/18, 7:42 AM
#1

Vill du fortsätta att vara tillsammans med denne kille? Jag gissar att det med all säkerhet inte kommer att vara första gången sådan här händer och det är det kanske inte heller.

När han väl vill prata så får ni kanske lugnt och sansat prata igenom sådana här problem så att även du kommer till tals.

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

Carrosh
8/31/18, 10:49 PM
#2

Jag är också långsint, men tycker det låter rätt överdrivet att inte vilja prata på flera dagar. Kanske något annat som spökar som gör att han inte vill ta tag i det alls - och gömmer sig? Hur har ni gjort förut? Har ni satt er ner och pratat och rett ut det när han lugnat sig? Eller har saker bara fått försvinna utan att ni bearbetat det?

\m/
Äta bör man, annars blir man hungrig!

MonicaLagerquist
9/2/18, 7:38 AM
#3

Hur gamla är ni?

På din pojkväns reaktion kan man tro att ni är väldigt unga.

Stolt ägare till fem La permer

MissClue
9/2/18, 1:49 PM
#4

Usch, silent treatment är bland det plågsammaste som finns.

I love not man the less, but Nature more…

Sarah
9/2/18, 7:15 PM
#5

Jag köper att man vill gå undan när man är arg. Det vill jag med. En stund. Nu är det bara en fråga om makt och det hade jag aldrig gått med på. Hade ngn behandlat mig som din kille gör hade jag avslutat relationen. Iom att han inte svarar eller hör av sig hade jag skickat ett sista mess och skrivit att det är slut och sen hade jag aldrig hört av mig igen.

[Justde_]
9/2/18, 11:06 PM
#6

Fy vilket äckligt beteende ! Jag har dock själv tagit avstånd från mitt ex i hela 7 dagar - jag var ute med en kompis , vi åkte karusell så jag hörde inte min telefon , hade 20 missade samtal och en jäkla massa sms . Ett sms utmärkte sig dock där han hotade att knyta fast min hundar ute om jag inte svarade . For och hämtade hundarna och förklarade att jag hör av mig när jag känner för det ! For dit 7 dagen och dumpade aset ! Bråka hur mkt du vill men blanda inte in hundarna för så tar det hus i h-vete! Ta ett ordentligt snack och skulle det hända igen så skulle jag iaf lämna omedelbart

Annons:
Gurky
9/8/18, 10:34 PM
#7

Det är svårt att uttala sig då man inte får någon uppgift om vad som sades och vad som menades. Men om det här är något åkerkommande bör ni jobba på eran kommunikation, samt hur ni hanterar konflikter. Något att tänka på är att när ena parten hamnar i flyktläge, finns det en överhängande risk att den andra jagar (man vill väl så därför vill man lösa det så fort som möjligt) och på så sätt gör situationen värre.

[11:11]
9/9/18, 10:29 AM
#8

Skit i honom.. det finns bättre män därute som bara väntar på dig.

Upp till toppen
Annons: