Annons:
Etikettförhållande
Läst 1661 ggr
batangel24
9/3/18, 2:10 PM

kärlek

imorgon har jag och min sambo varit ihop i två år. hur ska man fira nycker ni?

Annons:
Fridaaaa
9/3/18, 2:15 PM
#1

Beror på budget och så

Vi åkte och spelade minigolf i lördags, åt god middag och myste på kvällen med tända ljus och bra film :)

 Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

Maria
9/3/18, 2:38 PM
#2

Det beror väl lite på intressen också och var ni bor.

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

OlgaMaria
9/3/18, 2:45 PM
#3

Man kan fira på massor av olika sätt, allteftersom vad budgeten och lusten pekar på. Middag på restaurang har vi valt ofta när vi har något att fira.

/ OlgaMaria, sajtvärd på Allergier iFokus

[11:11]
9/3/18, 2:52 PM
#4

Grattis på er två-årsdag.
Jag skulle ge henne en bukett rosor och bjuda henne på en lyxig restaurang och sen kanske avsluta dagen med ett glas alkoholfritt vin till spaet.

Men det beror ju också på din budget som Fridaaaa sade.
Varmkorv med bröd är ju inte heller så pjåkigt. Det är ju tanken som räknas trots allt. Lycka till!😉

Effie
9/3/18, 3:32 PM
#5

Det viktiga med att fira är att förmedla "jag kommer ihåg den gången! Det gör mig fortfarande lycklig!"

Om det sedan innebär varmkorv (kan ju vara kul om man träffades I kön till korvkiosken…) eller hummer och champagne…det är väl mindre viktigt. Tycker jag.


Visst går det. Om inte annat, så går det galet

[Forest]
9/5/18, 10:14 PM
#6

Jag o min man åkte till Ullared hyrde stuga åt gott o drack lite bubbel 😄 Vi fira 17 år o 13 år gifta 🙅 Att laga god mat tända ljus o skåla med något gott funkar alltid 🙂 Finns god alkoholfria viner om man hellre vill dricka det 🤗

Annons:
[11:11]
9/9/18, 10:26 PM
#7

Hur gick det förresten?

batangel24
9/12/18, 5:52 PM
#8

#11:11 det gick bra. vi åt god mat hemma och myste i soffan framför tvn.

Upp till toppen
Annons: