Annons:
Etikettförhållande
Läst 2528 ggr
Fridaaaa
2018-09-16 09:15

29 -årspresent

Vad kan man ge sin sambo i 29årspresent?
Runt 200-300 kr?

Tycker det är supersvårt! Inga kläder, smycken, parfymer eller presentkort/pengar.
Ska laga mat han älskar tills han kommer hem från jobbet :) 

Är från mig och sonen :)

 Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

Annons:
Maria
2018-09-16 10:02
#1

Ett fotocollage kanske. Gissar att du har mängder med foton sedan den lille kom till världen😉

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

Fridaaaa
2018-09-16 10:06
#2

#1 Ja det har blivit en del :) 
Vet du någon bra sida att framkalla färdiga collage? (gillar dock inte fuji eller visaprint)

 Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

Maria
2018-09-16 10:08
#3

#2 Tyvärr har jag ingen aning.

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

Fridaaaa
2018-09-16 10:10
#4

#3 Okej :)

 Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

[Thiah]
2018-09-16 14:06
#5

#2 ifolor? Kanske kan ge en musmatta eller nått med collage på bilder

OlgaMaria
2018-09-16 15:24
#6

Stegräknare eller selfiepinne kanske. Selfiepinne är en sån sak man tror att man inte vill ha men är en jättebra och rolig grej tycker jag. Vi fick en från min syster för många år sen och har inte använt den jättemycket men den är superbra att ha ifall man vill ta lite finare kort på sig själv(a) med telefonen. Det blir jättebra och roliga familjebilder tex. Väldigt svårt att ta ok selfiebilder annars. Förutsätter ju förstås att man har en ganska bra mobilkamera.

/ OlgaMaria, sajtvärd på Allergier iFokus

Annons:
Fridaaaa
2018-09-16 18:17
#7

#5 Får kolla :) Han har ingen dator :) 
Men, ska kolla.

#6 Tack men han använder inget av det :)

 Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

flocken
2018-09-17 05:29
#8

När man är småbarnsföräldrar är tiden det svåra. Och orken. Som sagt middag. Massage brukar funka. Minns du armbandet min man fick när han fyllde år? Billigt, en del av summan går till bra ändamål o text bestämmer du själv. Liten sak som betyder mkt.

…………………………………..
Sajtvärd sällskapskaniner och häst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes

Driver Djurflockens hunddagis och Djurflockens kaninomplacering

Fridaaaa
2018-09-17 09:46
#9

#8 Ja det är ju det. Mycket tid och ork som försvinner.
Ja detkommer jag ihåg :) Han använder inte smycken så velar kring sånt men det är fint det armbandet :)

 Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

flocken
2018-09-17 11:18
#10

#9 det gör inte han heller. Bara vid speciella händelser. Är mer symboliskt

…………………………………..
Sajtvärd sällskapskaniner och häst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes

Driver Djurflockens hunddagis och Djurflockens kaninomplacering

OlgaMaria
2018-09-17 11:49
#11

Kalsonger och strumpor brukar ju alltid behövas. Min man tycker i alla fall det är roligt att få fina kalsonger. :)

/ OlgaMaria, sajtvärd på Allergier iFokus

Fridaaaa
2018-09-17 13:43
#12

#11 Min sambo uppskattar det han får men kläder är inte så stort intresse, därav skrev inte kläde (om jag kan undvika) är om jag hittar något mer speciellt elelr extra snyggt i så fall :D Min sambo är så tråkigt kring kläder haha

 Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

JazzBass
2018-09-19 07:32
#13

Kanske för sent ute. Men ett par riktigt fina whisky- eller drinkglas kanske? (Själv har jag ett par i serien Iittala Gaissa, jättesnygga tycker jag). Eller en bok om nåt han gillar? Pizzasten eller -tallrikar? Nåt verktyg han skulle behöva?

Det finns också en del elektronikprylar ungefär i prisklassen du funderar på och som kan vara användbara för er, t.ex. en Google Chromecast (fantastisk liten grej), eller en bluetooth-mottagare till den gamla stereon eller till bilen. (Jag köpte nyss en sån både till hemmastereon och en annan till min 20 år gamla bil, tar emot ljud via bluetooth och skickar det vidare i form av radiosignal till bilstereon. Pluggas in i cigarettändaruttaget. Funkar perfekt!).

Medarbetare på foto, sång och matlust iFokus

Annons:
Fridaaaa
2018-09-19 08:00
#14

#13 Han fyller om en månad så inte för sent :) 
Han läser dessvärre inte, och vi dricker ingen alkohol hemma
Men verktyg kan jag alltid kolla :) 

Han har någon grej han kopplar in i telefonen och uttaget så det blir på någon "radiokanal" :) De är toppen! :)

 Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

_Fisken
2018-09-21 16:54
#15

Köp han en batteridriven Blåtands högtalare. De är mycket bra inne i badrummet, badstranden etc.

Upp till toppen
Annons: