Annons:
Etikettsingel
Läst 1559 ggr
Rosen82
2018-09-16 12:23

Killar

Jag tillhör dom där singeltjejerna som har kontaktannons på lika olika ställen på nätet och jag undrar en sak. Många killar man trycker på så står det " komplicerat förhållande" eller "gift". Om man är gift eller har ett komplicerat förhållande varför lägger man ut en annons då? Finns säker dom tjejer som också gör det men enligt mig är det fel. Och tänk om partnern får reda på det? Så varför? Spänning?

Annons:
[Devya]
2018-09-17 05:29
#1

De kanske har ett öppet förhållande?

OlgaMaria
2018-09-17 08:24
#2

Finns många som gör dumma saker…

/ OlgaMaria, sajtvärd på Allergier iFokus

cinajo
2018-09-17 09:18
#3

Jag upplevde samma när jag var singel och nätdejtade.  Vissa sa i början att de var singlar men sen kom det fram att de levde i "tråkiga förhållanden" och de ville träffas "diskret" De smusslade bakom ryggen på sina partners, det var inte tal om öppna förhållanden av de  som kontaktade mig iallafall.

Sen har jag ingen aning om det är könsbundet. Det kanske är lika många Kvinnor som gör på det sättet?

Aleya
2018-09-23 07:06
#4

Fast vad har du att göra med hur andra har sina förhållanden? Inte något alls. Så för din del gäller det väl att kolla extra noga om någon skriver. Enda gången du har rätt att fråga skulle väl vara om någon kontaktade dig. Men annars så föreslår jag: strunta i det för man behöver inte ha svar på allt.

BlommaStjärnorMemento moriStjärnorBlomma

Medarbetare för Julen

Rosen82
2018-09-23 10:24
#5

Nej jag har inget med det att göra men enligt mig så är det så att om man har partner/sambo så har man inget behov att ha en kontakt annons . Hade blivit förkrossad om min partner haft det. Jag ber om ursäkt om någon tar illa upp vi människor är alla olika:)

Aleya
2018-09-23 10:40
#6

#5 ja du ja. Men sen finns det dom som har andra behov än vad just du har. Och har funnits i alla tider. Och förstår inte varför det ska ifrågasättas. Det är väl bara att man själv tar avstånd om man känner att det inte är okej. Sen handlar det om vuxna och då borde du själv som vuxen kanske inse att alla lever inte likadant i detta landet.

BlommaStjärnorMemento moriStjärnorBlomma

Medarbetare för Julen

Annons:
Gaara
2018-09-24 11:07
#7

Finns alla sorters människor och det gäller både killar och tjejer. Vissa gifta letar spänning på annat håll än i sin relation, vissa singlar är ute efter att erövra förlovade och gifta personer osv osv. Jag personligen hade undvikit kontakt med den sortens människor då jag inte tycker det är ok. Man får göra sitt egna val helt enkelt.

taxarärbäst
2018-09-26 13:10
#8

kände ett par en gång…dom hann va gifta i 3dagar så hittade tjejen fullt med meddelanden från en annan tjej +nakenbilder så vissa män är väl bara helt…kan inte hålla sig till en?

Katti
2018-09-28 23:47
#9

Japp, vissa män är så. Och även vissa Kvinnor!

Sajtvärd på Kennel iFokus, medarbetare på BARF iFokus

Upp till toppen
Annons: