Annons:
Etikettförhållande
Läst 1724 ggr
Frågvis1
10/6/18, 6:30 PM

Han vill inte vara tillsammans

Vad skulle ni gjort om killen säger han inte har lust att vara tillsammans? Om ni umgås nästan hela tiden och har satt regler på att man inte får träffa andra , skriva med andra eller bli medlem på dejtingsajter. Då är man ju i princip ihop med har inte satt någon stämpel. Han säger vi är ju vänner. Vill du ha någon du kan säga "jag älskar till, så bli medlem på Tinder då"… Han blir svartsjuk hela tiden också. Vet inte vad jag ska göra. Vill vara tillsammans med han men jag orkar snart inte vänta. Jag vill ha något seriöst. Funderar på att dumpa men samtidigt vill jag ha han kvar. Vad ska man göra?…

Annons:
Aleya
10/6/18, 6:43 PM
#1

Duger man inte så går man vidare. Man förtjänar bättre än sådant trams

BlommaStjärnorMemento moriStjärnorBlomma

Medarbetare för Julen

VT4ever
10/6/18, 6:54 PM
#2

Om han gör dig glad och lycklig så behåll, om inte så gå skilda vägar.  Personligen om min kille hade sagt sådär åt mig jag då hade jag inte lagt ner min tid på honom, hade då dumpat.

[rumelle]
10/7/18, 4:52 PM
#3

Hur kan du dumpa när han inte verkar anse att ni är tillsammans överhuvudtaget? Gå vidare, träffa någon som sätter värde på dig.

Sarah
10/7/18, 9:00 PM
#4

Gå vidare och tacka din lyckliga stjärna att du inte skösar mer tid på en svartsjuk idiot.

Upp till toppen
Annons: