Off Topic

Några gamers här?

2018-10-18 17:37 #0 av: Fridaaaa

Vad tycker ni är det ultimata och få i en "gamingkorg" med lite saker? =) dvs presentkorg med saker i som passar en gamer :)

Medarbetare: rexkaniner, Support.
Min vardagsblogg: Vardagsblogg 
Kicka gärna in Hjärta

Anmäl
2018-10-18 17:56 #1 av: Linn Is The New

Jag är en satsande e-sportare inom CounterStrike Global Elite men spelar även Tera och Leaque of Legends. 

Min korg hade varit presentkort på steam, en mugg med ett motiv från spelet eller en liknande sak, handledsstöd, godis.  

En "liknande sak" kan vara typ en notebook med spelets motiv eller en plushie. Eller något annat kull man kan sätta upp vid hörnan.

Anmäl
2018-10-18 22:14 #2 av: Carrosh

Kika in på EMP - de har massor med merch för olika spel - både figurer och muggar och plushies, klistermärken osv. Bara att välja från de spel som mottagaren av korgen spelar och tycker om. :)

\m/
Äta bör man, annars blir man hungrig!

Anmäl
2018-10-19 04:10 #3 av: Emptymoment

Cosplay-sex med personens favoritkaraktär? Skrattar

Do I need a reason? It´s just an easy cure for the tedium of being.

We will destroy the one responsible for this world. And we will destroy all the humans who live by his mercy.

Anmäl
2018-10-19 12:16 #4 av: Hera

Torkat kött, kaffe, godis, handstöd, tandborste;)

Sugen på att köpa eller sälja något? Klicka här!      
Relationer * HundarBodyart * Kvinna * Fiske * Viktminskning 
Har du frågor som rör iFokus och dess funktioner? -> Support!

Anmäl
2018-10-19 12:22 #5 av: Emptymoment

Really? Ingen som tyckte att det var roligt? Well damn.

We will destroy the one responsible for this world. And we will destroy all the humans who live by his mercy.

Anmäl
2018-10-19 12:55 #6 av: Hera

#5 Varför skulle det vara roligt?

Rollspel i sex är inget konstigt.

Anmäl
2018-10-19 12:59 #7 av: Emptymoment

#6 Det beror på vad man har som favoritkaraktär Cool Men om det var en bra idé så förtjänar jag väl en applåd?

Anmäl
2018-10-19 13:13 #8 av: Hera

#7 Om du är ute efter bekräftelse bör du söka det på andra platser än ett forum som handlar om relationer.

Anmäl
2018-10-19 13:15 #9 av: Emptymoment

#8 Jag märker att min mognadsnivå när det kommer till humor är betydligt lägre än din. Dessutom kan jag inte komma på om du fullständigt missar min sarkasm eller om du är iskall och inte bryr dig :p

Hur som helst, trevlig helg :)

Anmäl
2018-10-19 16:30 #10 av: Skogsvittra

Jag hade uppskattat presentkort på de ställen jag köper spel ifrån (steam, GOG, PS Store, osv), en Funko Pop figur av favoritkaraktären, LED strips att ha bakom skärmarna eller på annat ställe, och snacks :D 

Anmäl

Det finns en till kommentar till den här diskussionen. Den är bara synlig för medlemmar på iFokus. För att läsa kommentaren, logga in eller registrera dig på iFokus.