Annons:
Etikettallmänt
Läst 515 ggr
tlover
11/14/18, 6:25 PM

Konstigt eller inte att undra hur andra tänker?

I en annan tråd kom det upp, som jag tolkade det att det var konstigt att jag undrade hur andra tänkte och resonerade. Jag själv tycker däremot sånt är jättespännande, jag frågar liksom inte om jag inte undrar och ni behöver bara kolla på mina inlägg för att se att jag undrar, mycket.

Är jag ensam om att vara nyfiken på hur andra tänker, tycker, resonerar och fungerar?

Hur är du, är du nyfiken på sånt?

l'm back

Annons:
tlover
11/14/18, 6:25 PM
#1

Mitt svar ser  i #0

l'm back

Herveaux
11/14/18, 6:32 PM
#2

Jag är absolut nyfiken på hur andra tycker, tänker och resonerar.


// Harley
Sajtvärd Star Stable
Medarbetare Film, Hamster

tlover
11/14/18, 6:34 PM
#3

#2 Okej, jag började känna mig udda 😕

l'm back

Zadeira
11/14/18, 6:36 PM
#4

Jag är ofta nyfiken på hur folk tycker och tänker. Det är väl så man bygger vänskaper och band till varandra?

Herveaux
11/14/18, 6:39 PM
#5

#3 Udda eller ej, jag tycker det är en positiv egenskap eller personlighetsdrag att vara nyfiken på och vilja veta hur andra resonerar. 👍


// Harley
Sajtvärd Star Stable
Medarbetare Film, Hamster

tlover
11/14/18, 6:41 PM
#6

#5 Tack 🤗

l'm back

Annons:
Sindri
11/14/18, 6:54 PM
#7

Ja, om alla vore det  (och verkligen försökte förstå) så kanske det skulle vara mindre osämja i världen?

[Hayabusa]
11/14/18, 7:02 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#8

Mustafa Panshiri är en kille som jag gillar, han jobbar aktivt med integration ute på fältet. Före detta polis som vet vad han pratar om. Ny spännande projekt på gång Tummen upp

[Forest]
11/14/18, 8:19 PM
#9

Alla har olika syn på saker det tror jag präglas redan när vi är små. Visst är det finurligt att vissa tror på mitt sätt är det bästa o vägrar lysna på annat. Allt är inte vitt eller svart, vissa är bättre på förklara sig andra sämmre. Det är lätt att någon klankar ner utan veta orsaken till varför 🙊Vissa gillar diskutera i minsta detalj medans andra anser ja nej det tycker jag lr inte jag räcker. 😉

Upp till toppen
Annons: