Annons:
Etikettdejting
Läst 616 ggr
Snurrelini
2018-11-16 08:53

Dejtat några gånger, hörs knappt..

Träffat en pojk nu 5-6 veckor. Ses väl en gång per vecka. Har det supermysigt ihop. Sen mellan träffarna hörs vi knappt, mer än att tacka för dejten och bestämma nästa. Detta är jag så ovan med, van Att höras mer och oftare. Hans jobb kräver mycket så ingen möjlighet att höras oftare när han jobbar. Jag tycker det är skönt samtidigt som man hör alla säga: är man intresserad hörs man.. 🙄 Han är aldrig på telefonen när vi umgås utan kan lägga ner sen och sen ta ull den först när jag gått hem dagen efter. Så verkligen inte aktiv. Kan det vara så att han bara inte är aktiv? Eller inte har något behov att att småprata på sms hela tiden? Kan tillägga att han är äldre

Annons:
Maria
2018-11-16 08:55
#1

Du får väl fråga honom😉

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

Snurrelini
2018-11-16 09:02
#2

Känns förtidigt för att fråga haha, vill inte pusha liksom

Maria
2018-11-16 09:06
#3

Ok, jag tänkte att ni ändå träffats flera gånger så frågan är ju ändå ganska relevant tycker jag.

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

amandain
2018-11-16 09:18
#4

Kan inte Du höra av dig oftare då? Om du tycker han hör av sig för sällan?

Snurrelini
2018-11-16 09:22
#5

Jo det kan jag väl :)

Tissetass
2018-11-17 00:47
#6

Förlåt, det låter inte som dejtande. .. säker på att ni dejtar och inte bara .. nattdejtar så att säga? 😃

Annons:
Caeli
2018-11-17 10:10
#7

Alla håller ju inte på med telefonen hela tiden! Själv skulle jag inte uppskatta om en dejt tvunget skulle småprata via sms jämt och ständigt och dessutom kräva svar av mig. Jag skulle bli irriterad och känna mig kontrollerad!

Snurrelini
2018-11-25 17:06
#8

Haha förstår att du, kanske tänker. Men vi hörs varje dag :) sen låg vi efter kanske 6 träffar. Så nej, inte bara nattdejting här #6

Snurrelini
2018-11-25 17:07
#9

#7 precis. Jag tyckte mest det var ovant I början för många I, dag sitter rädd telefonen o handen hela tiden och är tillgängliga, dygnet runt. Nu har jag nästan vant mig och det är skönt faktiskt! Man har inte ständigt kontakt och man kan fokusera mer på sitt eger liv liksom mellan träffarna :)

Upp till toppen
Annons: