Annons:
Etikettförhållande
Läst 654 ggr
varförettanvändarnamn
11/25/18, 8:08 PM

Hur vet man om man är kär?

Som rubriken säger, hur kan man veta om man är kär? hur känns det? jag har en vän som jag gillar, och hon säger att hon gillar mig, men mina föräldrar skulle inte gilla henne.

Jag vill vara med henne hela tiden, och lyser upp om hon ringer eller om hon skriver… men jag vill inte ha ett förhållande med henne. ÄR nästan som att jag är rädd för att ta det steget

Är jag kär, men mina föräldrar "står ivägen" då dom inte skulle gilla henne.. eller är jag inte det? Jag vet ärligt inte hur det känns när man är kär.. eller vet jag det, och kommer veta den dagen jag är kär? fattar inget.

Annons:
taxarärbäst
11/25/18, 9:19 PM
#1

min familj har aldrig gillat någon jag har haft ett förhållande med men jag är ju vuxen så bryr mig inte om vad dom tycker

varförettanvändarnamn
11/25/18, 10:02 PM
#2

Men det var inte det jag funderade på, är det att jag inte är kär, eller är det föräldrarna som står i vägen, hur känns det ens när man är kär. Dessa var sakerna jag funderade på.

[Forest]
11/26/18, 6:42 PM
#3

Jag tror det är olika hur man vet att man är kär. Här kanske du kan läsa merhttps://www.mabra.com/hur-vet-man-om-man-ar-kar-pa-riktigt-har-ar-svaret/ Jag tycker det låter som du är kär men visst kan det vara så att känslorna stoppas upp pga hur du tror dina föräldrar ser på henne eller er två ihop. Jag förstår att man kan bli blockad pga det men jag tror att alla föräldrar vill se sina barn vara lyckliga.

Upp till toppen
Annons: