Annons:
Etikettallmänt
Läst 540 ggr
Samida
12/12/18, 1:10 PM

Kunna med och fråga

Skulle ni kunna med och fråga en person om denna vill hänga med till en annan stad över nyår? Vi har nyligen haft en relation. Han frågade mig redan förra året om samma sak men det blev inget utav det då. Var då bara vänner. Vart lite prat om detta lite iår med. Men som sagt så är det ju lite annorlunda nu då vi rätt nyligen var ihop. Jag har själv inga problem med att bara kunna umgås som vän. Bokade ett hotell för ett tag sen ifall att man skulle åka iväg.

Annons:
Honestyisdead
12/12/18, 1:26 PM
#1

Absolut inte! Om ni inte umgås som vänner nu bjuder man inte "vännen som man dejtat" på en övernattning! Det borde inte vara ett alternativ.

Galenidjur
12/12/18, 1:55 PM
#2

Det kan bara ni svara på. Alla uppbrott är olika. Vissa skiljs som ovänner, vissa kan bli vänner efter tid har passerat, och vissa klarar att vara och umgås som vänner direkt. Hur

✨Medarbetare på jattekanin.ifokus
Lift up the self by the self,and don't let the self droop down
Because the self is the self's only friend , and the self is the self's only foe

Galenidjur
12/12/18, 1:56 PM
#3

Hur eran relation ser ut* vet ju bara ni. Umgås ni regelbundet och vänskapligt? då kanske det är möjligt. Umgås ni inte hade jag inte gjort några planer tillsammans.

✨Medarbetare på jattekanin.ifokus
Lift up the self by the self,and don't let the self droop down
Because the self is the self's only friend , and the self is the self's only foe

Maria
12/12/18, 2:05 PM
#4

Du kan ju fråga honom.  Antingen tycker han det är en bra idé eller också inte😉

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

Samida
12/12/18, 2:26 PM
#5

Vi är inte ovänner. Har inte umgåtts med honom sen det tig slut. Bara skrivit lite på fb och träffade på honom i affären för någon vecka sedan.

pyromanen
12/12/18, 3:36 PM
#6

Fråga och öppen o ärlig kommunikation, då får du svar.

Annons:
Upp till toppen
Annons: