Djur

Jul för era djur?

2018-12-16 21:13 #0 av: Lona

Firar ni jul på något speciellt sätt för era djur, att de får något extra gott att äta tex?Julpyntar ni för djuren? Får de julklappar?GladPresentPresent

"Glass löser allt!" /Källa Glassgård, Öland
Toktantens dagbok - Om hästar, hundar och livet i största allmänhetBlomma

Anmäl
2018-12-16 21:16 #1 av: tiger tok

Självklart får han julklappar😜
Ibland får han ha röd rosett.

"Djur pratar, men bara de som vet hur dem ska lyssna kan höra vad dem säger!!"
Anmäl
2018-12-16 21:18 #2 av: Katti

Njae, det är snarare så att somliga djur julpyntar med sig själva!

Men något gott i ett litet julpaket lär det bli!

Sajtvärd på Kennel iFokus, medarbetare på BARF iFokus

Kennel Min Bästa Vän & Skullebo kaningård

Anmäl
2018-12-16 23:28 #3 av: Tarotstollan

Självklart blir det paket under granen till mina pälsklingar. Nu är de så gamla att de inte bryr sig värst mycket om leksaker men extra mycket godis blir det.

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

Anmäl
2018-12-16 23:30 #4 av: ThatPie

Ska sätta mig i veckan och pyssla ihop en lite julgran i kartong och sedan göra en riktig fest måltid till tjejerna (gerbiler). Någon mer julklapp blir det tyvärr inte pga ekonomin, de får vänta tills födelsedagen istället!

När vi hade katt dock så brukade han nästan varje år få någon ny leksak eller liknanden :)

Anmäl
2018-12-17 00:34 #5 av: Tuulikki

Min hund har fluga på sig. Och så får han ett gott ben och i julklapp får han ett adaptilhalsband inför nyår...

↠ Just keep swimming ↠ 

Anmäl
2018-12-21 00:31 #6 av: VeilofElysium

Mina små kommer att vara ensamma med min sambo på julafton. Jag är i Stockholm med familj, jag vill ta med mig ena katten men båda mina älsklingar avskyr att åka längre sträckor så det är helt enkelt bäst så.  Köper med present till dem från huvudstaden som de får på mellandagarna :) 

Anmäl
2018-12-21 12:07 #7 av: IdaSoren

Min hund får fler julklappar än jag tror jag Galen Hon kommer få julklapp av mig, av mina föräldrar, av min sambos alla bröder (han har 3), och av dogwalker-gänget hon hänger med på dagarna. En hel hög under granen redan Gapskrattar Det är tur att det bästa hon vet är att slita sönder papper, så julen blir nog rolig för henne med.

Anmäl
2018-12-30 21:30 #8 av: MonicaLagerquist

Våra djur får inga julklappar. De fick lite godismat på julafton. Imorgon när det är nyårsafton blir det några råa ägg att festa på.

S*Blå Katten Cornish Rex och La Permuppfödning.

Anmäl
2019-01-09 01:42 #9 av: spiritoffalconer

De får paket . Och lite extra godis. Även min lilla vän som fick somna in i somras fick ett litet paket och lite godis . Ett tuggben och lite godis av hans favorit .

Anmäl
2019-01-09 19:05 #10 av: MissClue

Mina katter och föräldrarnas djur får julklappar av mig GladHundKatt Eller den ena katten har inte fått kom jag på. Han fick opereras och läggas in dagen vi firar jul. Svalt ett ben som gjort flera hål på tarmen Gråter Han är nästan återställd nu som tur är. Man kanske kan säga att han fick livet tillbaka i julklapp Hjärta 

Anmäl

Det finns en till kommentar till den här diskussionen. Den är bara synlig för medlemmar på iFokus. För att läsa kommentaren, logga in eller registrera dig på iFokus.