Annons:
Etikettdjur
Läst 1532 ggr
Lona
2018-12-16 21:13

Jul för era djur?

Firar ni jul på något speciellt sätt för era djur, att de får något extra gott att äta tex?Julpyntar ni för djuren? Får de julklappar?🙂🎁🎁


"Jag är inte klok men jag är smart!"
Toktantens dagbok: www.raskva.wordpress.com

Annons:
tiger tok
2018-12-16 21:16
#1

Självklart får han julklappar😜 Ibland får han ha röd rosett.

Katti
2018-12-16 21:18
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#2

Njae, det är snarare så att somliga djur julpyntar med sig själva!

Men något gott i ett litet julpaket lär det bli!

Sajtvärd på Kennel iFokus, medarbetare på BARF iFokus

Tarotstollan
2018-12-16 23:28
#3

Självklart blir det paket under granen till mina pälsklingar. Nu är de så gamla att de inte bryr sig värst mycket om leksaker men extra mycket godis blir det.

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

ThatPie
2018-12-16 23:30
#4

Ska sätta mig i veckan och pyssla ihop en lite julgran i kartong och sedan göra en riktig fest måltid till tjejerna (gerbiler). Någon mer julklapp blir det tyvärr inte pga ekonomin, de får vänta tills födelsedagen istället! När vi hade katt dock så brukade han nästan varje år få någon ny leksak eller liknanden :)

[Tuulikki]
2018-12-17 00:34
#5

Min hund har fluga på sig. Och så får han ett gott ben och i julklapp får han ett adaptilhalsband inför nyår…

VeilofElysium
2018-12-21 00:31
#6

Mina små kommer att vara ensamma med min sambo på julafton. Jag är i Stockholm med familj, jag vill ta med mig ena katten men båda mina älsklingar avskyr att åka längre sträckor så det är helt enkelt bäst så.  Köper med present till dem från huvudstaden som de får på mellandagarna :)

Annons:
[IdaSoren]
2018-12-21 12:07
#7

Min hund får fler julklappar än jag tror jag 🤪 Hon kommer få julklapp av mig, av mina föräldrar, av min sambos alla bröder (han har 3), och av dogwalker-gänget hon hänger med på dagarna. En hel hög under granen redan 😂 Det är tur att det bästa hon vet är att slita sönder papper, så julen blir nog rolig för henne med.

MonicaLagerquist
2018-12-30 21:30
#8

Våra djur får inga julklappar. De fick lite godismat på julafton. Imorgon när det är nyårsafton blir det några råa ägg att festa på.

Stolt ägare till fem La permer

spiritoffalconer
2019-01-09 01:42
#9

De får paket . Och lite extra godis. Även min lilla vän som fick somna in i somras fick ett litet paket och lite godis . Ett tuggben och lite godis av hans favorit .

MissClue
2019-01-09 19:05
#10

Mina katter och föräldrarnas djur får julklappar av mig 🙂🐶🐱 Eller den ena katten har inte fått kom jag på. Han fick opereras och läggas in dagen vi firar jul. Svalt ett ben som gjort flera hål på tarmen 😢 Han är nästan återställd nu som tur är. Man kanske kan säga att han fick livet tillbaka i julklapp ❤️

I love not man the less, but Nature more…

Chinesecrestedlover
2019-01-18 19:48
#11

Hundarna får julklappar (och födelsedagspresenter 😉) och även min goja, de mindre djuren får väl inte direkt julklappar på så vis att de får paket att öppna, men de kan få något extra gott eller så (inte typ. fiskarna dock, haha)… 

Hundarna får även något extra gott att tugga på, på nyår (och även på andra "fyrverkeri-högtider") för att distrahera från smällarna (ena hunden är skotträdd). 

Mina hundar klär även upp sig på jul, födelsedagar osv. 🤪Har man nakna (och frusna) hundar så måste man ju få spöka ut de små liven några gånger/år 😃 

Har pyntat ibland/vissa år, blir lite när jag känner för det. Vissa burar kan t.ex. få jultema eller påsktema eller så…men blir oftast inte så jättemycket pynt speciellt för djuren. 

Upp till toppen
Annons: