Annons:
Etikettsex
Läst 1949 ggr
ArtforEyes
2018-12-16 22:34

Är det okej?

Jag blev intresserad av en kille, vi hade pratat i två månader tills vi träffade för första gången. Han var mysig och trevlig, bjöd på mat och så. Dock försökte han ha sex första natten jag sov där vilket jag inte var bekväm med, så han slutade. Tre veckor efter det träffades vi igen då han inte orkar träffas på vardagar pågrund av trötthet och helgerna är han ofta upptagen på. Så iallafall, han började ta på mig och jag bad han sluta för det var obehagligt och jag kände inte mig redo. Men han fortsatte, efter ett tag av velande så bara tog jag det och gick med på att han tog på mig. Men bad att jag inte ville det skulle leda till sex åtminstone då jag haft andra som behandlat mig illa och utnyttjat mina känslor för dem till sex. Jag vågar knappt säga ifrån hårt och särskillt inte när jag gillar någon. Han lyssnade och sa att det inte skulle hända, men minuter efter så började han ta av sig och jag frös till och han sa att vi tar det långsamt för jag vill känna hur du är. Jag berättade igen att det var obekvämt och att jag var rädd för det men han upprepa sig och jag höll tyst, jag vågade inte säga något för han verkade inte lyssna. Vi hade sex. Efter det verkade han hela tiden efter det tycka det var okej att slänga ut kommentarer om att jag skulle ta hand om honom och suga av honom vilket jag gjorde då också för han tjatade så. Nu är det en vecka efter och han verkar vara upptagen konstant och har konstaterat att han inte kan ses detta året mer då han är upptagen. Han svarar knappt längre heller. Jag hade aldrig ens kommit eller träffat honom om jag trott det skulle gå såhär, jag berättade vad han sökte och han sa förhållande. Men nu verkar det som han bara byggt upp ett luftslott för mig. Jag mår dåligt av det. Är det okej, gjorde jag fel? Vad ska jag göra, vad kan jag göra. Jag känner mig förådd och ledsen. Alla killar har antingen utnyttjat mig eller behandlat mig illa, känns som jag aldrig kommer kunna lära mig. Jag är så godtrogen och ynklig, jag är mega blyg och nervös och är så lätt att be göra en massa. Jag är en mes. En 20 årig mes.

Annons:
Namiko
2018-12-16 22:47
#1

Du har inte gjort något fel, det är inte lätt att säga ifrån i alla situationer och han utnyttjade dig. Snälla, för din skull, ha inte kontakt med honom mer och träffa honom inte fler gånger. Han respekterar dig inte och det som hände kommer bara att upprepas eftersom han vet att det går att tjata sig till sex.

Jag säger det igen, du har inte gjort något fel över huvud taget, det som hände är helt och hållet hans fel och han borde ha backat och slutat ta på dig så fort du sa ifrån. Det ska inte krävas mer än så.

Det finns bra killar där ute och du förtjänar det bästa. Inte ett svin som behandlar dig sådär.

Tell someone you love them today, because life is short. But yell it at them in German, because life is also terrifying and confusing.

koppargaller
2018-12-16 23:28
#2

Sluta försöka kontakta honom.

OlgaMaria
2018-12-17 08:53
#3

Han är en skitstövel. Skit i honom nu.

Sen, känner tyvärr igen mig väldigt mycket i vad du skriver från när jag själv var i din ålder. Mitt enda råd är att undvika att ens vara i situationer då det kan uppstå en sån här situation. Avbryt dejten innan ni hamnar i en sån intim situation. Sov inte över med varann. Spara sånt tills du verkligen känner dig trygg med en person. Tyvärr förväntar sig nog väldigt många killar sex ifall man t ex sover över eller hamnar i en säng eller soffa och det är sent t ex. Du får planera innan hur dejten ska vara och ta dig därifrån innan ni hamnar där. Det är trots allt han som är en skitstövel som inte kan lyssna och respektera andra människor, men det finns fler som han och jag vill inte att du ska bli drabbad igen. Jag vet precis hur det är att bli tillintetgjord av någons påtryckningar.

/ OlgaMaria, sajtvärd på Allergier iFokus

Calcifer
2018-12-17 15:28
#4

Du har inte gjort fel, men HAN har gjort extremt fel.


"Creature of the Night, The One Many Children Talk About-"

ArtforEyes
2018-12-17 22:22
#5

Tack så mycket för allas stöttning, gör mycket för mig. Väldigt svårt att hantera allt bara och man känner sig allt korkad. Konfronterade honom om det och fick till svars att han insåg att han inte varit intresserad men vågade inte säga något och efter sexet insåg han att vi aldrig skulle fungera. Konstigt om han inte kan lyssna på den andres signaler och när man säger det känns fel. Tydligen var jag också ivägen för att han inte träffat sin familj ofta. Men vi har setts allt som allt två nätter på två månader varav att varje gång har han åkt till sina föräldrar efter. Känns dåligt att bli nerklankad på…

Kalli
2018-12-18 14:51
#6

Jag tänker påstå att det är våldtäkt eftersom du inte gav samtycke till sex. Tyvärr är det inte helt ovanligt, att killar bara kör på och inte läser in personen de har sex med, även "bra" killar. Det ligger helt på dem och är inte ditt fel, han beter sig dessutom som en skitstövel när han försöker skylla det hela på dig. Men eftersom du inte kan förändra andra kanske det är bra att få prata med någon som kan ge dig verktyg att stå upp för dig själv. För du ska alltid vara den viktigaste personen i ditt liv.

Annons:
Calcifer
2018-12-18 17:06
#7

Du är verkligen inte korkad, och det han sysslar med nu är att försöka manipulera dig till att tro att det inte gick till som det gick till. Han gick över alla gränser när han hade sex med dig trots att du inte ville och inte hade gett samtycke. Sen hade han fått sitt, och ansåg dig onödig för honom längre. Det är ett svinigt beteende som ligger helt hos honom och inte är ditt fel, på något sätt. Du blev utnyttjad av ett arsle, ta inte det som om du har någon skuld i det hela, varken då eller nu.


"Creature of the Night, The One Many Children Talk About-"

Galenidjur
2018-12-19 11:42
#8

Enligt lagen är det han gjort våldtäkt , och nej. Det är inte ok. Du borde anmäla detta.

✨Medarbetare på jattekanin.ifokus
Lift up the self by the self,and don't let the self droop down
Because the self is the self's only friend , and the self is the self's only foe

Gurky
2018-12-19 20:32
#9

Du borde absolut anmäla honom för våldtäkt.

ArtforEyes
2018-12-20 04:31
#10

Jag kanske borde anmäla detta ja, men samtidigt så stannade jag kvar så är det inte så att jag då bara får skylla mig själv? Jag har ingen aning om sånt här, jag tycker det är jobbigt..

Calcifer
2018-12-20 07:29
#11

#10 Nej, ett offer får aldrig skylla sig själv.


"Creature of the Night, The One Many Children Talk About-"

OlgaMaria
2018-12-20 08:55
#12

#10 Med tanke på samtyckeslagen så har han begått ett brott eftersom du inte ville ha sex och även sa det till honom. Det är helt enkelt inte lagligt att ha sex med någon som inte tydligt visar sitt samtycke till att ha sex. Så det är inte så att du bara ska skylla dig själv. Han borde nog informeras bättre om vad lagen säger för ja - han har begått ett brott. Sen om han kan bli fälld vet jag inte och det kan säkert vara jobbigt för dig att gå igenom en polisanmälan… det får du avgöra - men han har begått ett brott och lagen säger att du inte bara får skylla dig själv. Du sa att du inte ville att det skulle leda till sex men han tryckte på och ignorerade din vilja, vilket är olagligt.

/ OlgaMaria, sajtvärd på Allergier iFokus

Galenidjur
2018-12-20 19:01
#13

#10 du sa nej. Flera gånger dessutom. Ett nej är ett nej.Inget annat spelar någon roll.

✨Medarbetare på jattekanin.ifokus
Lift up the self by the self,and don't let the self droop down
Because the self is the self's only friend , and the self is the self's only foe

Annons:
ArtforEyes
2018-12-20 23:37
#14

Tack så mycket för all hjälp och stöd. Verkligen, det gör mycket. Jag är ganska nere nu sä de tär så snällt att ni vet vad som gäller och hjälper mig. Tack igen ❤️

Upp till toppen
Annons: