Annons:
Etikettdejting
Läst 775 ggr
Travis D
12/26/18, 1:09 AM

stanna i friend zone

tänker att den ksk passar in här oxå

Det är en kille i mina kompisars skola som jag snapar med ganska mkt. (typ none stop varje dag) sedan typ en vecka innan lovet. 

Han är jätte gullig men tkr att han är "lite på". Asså jag ser honom som en vän men känns som om han inte vill stanna i friend zone liksom..

Både det att han ibland kallar mig "bby" och "gulle" och sånt, ganska ofta att han tkr jag e snygg m.m och att jag är så jävla fin och så massa sånna här puss emojis och hjärtan oxå. Han har oxå skrivit (fler tal gånger) att han skulle kunna tänka sig bli ihop med mig och vara tsm me mig.  Han skriver oxå att han villa mysa och pussa mig.

Ja han är jätte gullig och snäll men tkr han kan vara lite väl på (han är dessutom 04:a och jag e 05:a) 

om jag typ öppnar hans snap/väntar en stund med att svara när jag e online så får jag typ 5 snaps från honom- för att jag it svarar. Han är super gullig så vill liksom inte såra hnm och säga att han e för klängig men jo.. Han är lite för klängig..

han skrev nyss att han älskar mig enormt..

försöker typ "sneaka" att vi bara är vänner men han verkar inte riktigt förstå :/

Vet inte riktigt vad jag ska göra Oberörd

Annons:
Zadeira
12/26/18, 11:32 AM
#1

Varför inte bara berätta rakt ut hur du känner?

Travis D
12/26/18, 11:54 AM
#2

#1 för att både det att jag e ganska blyg, vill inte typ sår hnm och vill it att det ska bli stelt mellan oss..

Namiko
12/26/18, 12:04 PM
#3

Tyvärr så måste man vara väldigt rak ibland och det kan vara bra att lära dig, du kommer garanterat att stöta på liknande typer i framtiden. Det är okej att säga att du blir obekväm när han är så på och att du vill ha honom som vän.

Tell someone you love them today, because life is short. But yell it at them in German, because life is also terrifying and confusing.

Upp till toppen
Annons: