Allmänt

Nyårsklädd?

2018-12-31 20:26 #0 av: amandain

Om ni är själva med eran partner en sådan här kväll som nyårsafton, klär ni er extra fint då? Jag och killen är själva hela kvällen och går omkring i mysbyxor och huvtröjor. Alla kanske spenderar nyår med att umgås med flera personer men om ni skulle vara bara med partnern klär ni er i finkläder då eller gör ni som vi?

Anmäl
2018-12-31 20:29 #1 av: Sarafiaklara

Vi firar tillsammans och sitter i mjukiskläder 😀

Anmäl
2018-12-31 20:32 #2 av: Livingthelife

Vi sitter i jeans här 😂 men det är för att vi varit ute lite på dagen idag och sedan inte orkat byta 😝
Men klagar inte så mycket då jag sitter med gravidbyxor och klappar min bula 😊

Anmäl
2018-12-31 20:51 #3 av: ThatPie

Här sitter vi hela familjen med myskläder :)

Anmäl
2018-12-31 21:25 #4 av: MonicaLagerquist

Hade jag inte varit sjuk så hade jag klätt om

S*Blå Katten Cornish Rex och La Permuppfödning.

Anmäl
2018-12-31 21:25 #5 av: MonicaLagerquist

S*Blå Katten Cornish Rex och La Permuppfödning.

Anmäl
2018-12-31 23:13 #6 av: Aleya

Myskläder

BlommaStjärnorMemento moriStjärnorBlomma

Medarbetare för Julen

Anmäl
2019-01-01 12:47 #7 av: Hera

Jag gillar att klä upp mig på nyår. Så även när jag varit ensam med pojkvän har jag gjort det.

Sugen på att köpa eller sälja något? Klicka här!      
Relationer * HundarBodyart * Kvinna * Fiske * Viktminskning 
Har du frågor som rör iFokus och dess funktioner? -> Support!

Anmäl
2019-01-01 14:12 #8 av: Åsa S

Jag jobbade kl 7-15 på nyårsafton i superstressig miljö med hög ljudnivå och mycket tunga lyft och springa fram och tillbaka så när jag kom hem blev det en skön dusch och myskläder och bara ta det lugnt

Anmäl
2019-01-01 15:14 #9 av: Devya

Vanligtvis brukar jag klä upp mig om vi spenderar nyåret tillsammans (brukar dock inte ske varje år). Den här gången blev det dock annorlunda då vi har en 6 veckor gammal bebis som jämt rapar upp mjölk på både mig och min man. 😅 Det känns inte värt det plus att vi renoverar just nu vår nya lägenhet som vi köpte i november. Väldigt kaotisk period där vi inte ens hann fira jul!

Anmäl
2019-01-01 15:55 #10 av: Hera

#9 Grattis !! 

Sugen på att köpa eller sälja något? Klicka här!      
Relationer * HundarBodyart * Kvinna * Fiske * Viktminskning 
Har du frågor som rör iFokus och dess funktioner? -> Support!

Anmäl
2019-01-02 09:54 #11 av: 134643

Jag hade klätt upp mig oavsett. Jag älskar nyårsafton och tar det som en chans att få klä upp mig ordentligt. Hade verkligen inte velat missa det, oavsett om vi bara var hemma eller inte.

She needed a hero, so that's what she became. Medarbetare på tonåringar och RåttorSkrattarRegnbåge

Anmäl

Det finns en till kommentar till den här diskussionen. Den är bara synlig för medlemmar på iFokus. För att läsa kommentaren, logga in eller registrera dig på iFokus.