Annons:
Etikettallmänt
Läst 820 ggr
amandain
12/31/18, 8:26 PM

Nyårsklädd?

Om ni är själva med eran partner en sådan här kväll som nyårsafton, klär ni er extra fint då? Jag och killen är själva hela kvällen och går omkring i mysbyxor och huvtröjor. Alla kanske spenderar nyår med att umgås med flera personer men om ni skulle vara bara med partnern klär ni er i finkläder då eller gör ni som vi?

Annons:
Sarafiaklara
12/31/18, 8:29 PM
#1

Vi firar tillsammans och sitter i mjukiskläder 😀

Livingthelife
12/31/18, 8:32 PM
#2

Vi sitter i jeans här 😂 men det är för att vi varit ute lite på dagen idag och sedan inte orkat byta 😝 Men klagar inte så mycket då jag sitter med gravidbyxor och klappar min bula 😊

ThatPie
12/31/18, 8:51 PM
#3

Här sitter vi hela familjen med myskläder :)

MonicaLagerquist
12/31/18, 9:25 PM
#4

Hade jag inte varit sjuk så hade jag klätt om

Stolt ägare till fem La permer

MonicaLagerquist
12/31/18, 9:25 PM
#5
Aleya
12/31/18, 11:13 PM
#6

Myskläder

BlommaStjärnorMemento moriStjärnorBlomma

Medarbetare för Julen

Annons:
Honestyisdead
1/1/19, 12:47 PM
#7

Jag gillar att klä upp mig på nyår. Så även när jag varit ensam med pojkvän har jag gjort det.

Åsa S
1/1/19, 2:12 PM
#8

Jag jobbade kl 7-15 på nyårsafton i superstressig miljö med hög ljudnivå och mycket tunga lyft och springa fram och tillbaka så när jag kom hem blev det en skön dusch och myskläder och bara ta det lugnt

[Devya]
1/1/19, 3:14 PM
#9

Vanligtvis brukar jag klä upp mig om vi spenderar nyåret tillsammans (brukar dock inte ske varje år). Den här gången blev det dock annorlunda då vi har en 6 veckor gammal bebis som jämt rapar upp mjölk på både mig och min man. 😅 Det känns inte värt det plus att vi renoverar just nu vår nya lägenhet som vi köpte i november. Väldigt kaotisk period där vi inte ens hann fira jul!

Honestyisdead
1/1/19, 3:55 PM
#10

#9 Grattis !!

[134643]
1/2/19, 9:54 AM
#11

Jag hade klätt upp mig oavsett. Jag älskar nyårsafton och tar det som en chans att få klä upp mig ordentligt. Hade verkligen inte velat missa det, oavsett om vi bara var hemma eller inte.

Lona
1/4/19, 11:14 PM
#12

Jeans samt en något snyggare top än jag vanligtvis använder, men till största delen lite bekväm-slappt.
Jag är inte mycket för att klä upp mig även om jag ibland gör det för min partners skull, inte för att han kräver det utan för att jag vill göra mig fin inför honom. Tycker att det är skönt att vi båda två är ganska ointresserade av sånt.


"Jag är inte klok men jag är smart!"
Toktantens dagbok: www.raskva.wordpress.com

Upp till toppen
Annons: