Annons:
Etikettkänslor
Läst 1586 ggr
Rosen82
2019-01-06 21:20

Åldersskillnad

Jag är 36 och börjat få kontakt med en kille som är gäst på mitt jobb via msn. Vi har pratat några dagar och känner att vi har så mycket gemensamt han är 49 alltså 13 år äldre än mig. Min förra var 11 år äldre än mig…bara jag som är lite orolig av åldersskillnaden för när jag tänker på honom så ler jag och jag tycker det är ett gott betyg:) Äldre killar har något speciellt jag tänder på och jag undrar varför

Annons:
Linn Is The New
2019-01-07 19:11
#1

Tro mig när jag säger att det är många som tänder på äldre män eller åldersskillnad. Många kanske inte vill ha en relation med någon äldre men under sexuella omständigheter är det faktiskt rätt normalt. 

Det skiljer 10 år mellan mig och min pojkvän, det är många som accepterar detta men det finns även tyvärr folk som är helt emot det. Och om någon nu kommer vara negativ angående ditt förhållande, att det skulle vara "äckligt" från deras sida så kan du be dem att dra tills de har accepterat att alla inte behöver följa normen 🤪! Lycka till!

Mvh Linn 

Jag har inte speciella talanger. Jag är bara passionerat nyfiken // Albert Einstien

Ansträngning lönar sig bara om du vägrar att ge upp // Napoleon 

Driver en blogg vid namn: Starriderstables.weebly.com

Since 2016

_Fisken
2019-01-13 11:53
#2

Min sambo är 10 år yngre o det funkar utmärkt. När man kommit över 25 år tror jag det spelar mindre roll.  Alla är mer eller mindre mogna. Det handlar mer om vad man tycker om personen ifråga. Fysiska åldern är mindre viktig. Den mentala mognaden och att man har ungefär samma uppfattning om saker o ting är viktigare.

Upp till toppen
Annons: