Annons:
Etikettkänslor
Läst 1209 ggr
Rosen82
1/7/19, 8:19 PM

Killar som inte hör av sig

Snackat med en kille på jobbet då han är stammis hos oss. I förra veckan skickade han ett meddelande till mig och önskade mig gott nytt år Efter det har vi snackar en del via msn men igår fick jag inget förens 23.30 då han inte varit aktiv på hela dagen på kvällen och det skickade jag ett svar på i dag då jag var ledig. Han var inne för tre timmar kan jag se men han har inte svarat på det jag skrev och det finns ett visst intresse från min sida och från hans också hoppades jag men nu är jag rädd att det inte är så?? Samtidig har jag en annan killkompis som tycker att jag ska anspela på sex när jag skriver för det är då killar svarar och tyvärr har jag gjort det några gånger och är därför nu rädd att det skiter sig ont i magen att det ska skita sig

Annons:
Linn Is The New
1/7/19, 8:31 PM
#1

Hej! Tråkigt att det har blivit som det har blivit.

Är det så (bara en undran) att du kanske själv är lite på/pratar lite för mycket? Jag har varit sådan och då har folk tyckt att det blivit för mycket och backat undan. Oftast så säger inte människor till när de tycker att man skriver för mycket tyvärr, men ibland kan man gå tillbaka och se att jag skrev 20 rader och killen 5. Dessutom så behöver man inte skriva hela tiden när man dejtar, det går bra om man inte hör av sig på några dagar. Sen är det inte bra att du pratar för mycket sex  såklart, det kan tyvärr hända att killen får fel vibbar av vilken sorts person du är.

Dessutom så kanske han inte orkar att svara av personliga själ eller måste grubbla på det du har skrivit ett tag, beroende på vad det är. 

Låt det ta sin. Komihåg att det jag har skrivit angående att man kanske pratar för mycket inte är en attack mot dig, utan mer en fundering till varför och kanske en person kan dra sig undan efter ett tag.

Mvh Linn 

Jag har inte speciella talanger. Jag är bara passionerat nyfiken // Albert Einstien

Ansträngning lönar sig bara om du vägrar att ge upp // Napoleon 

Driver en blogg vid namn: Starriderstables.weebly.com

Since 2016

Rosen82
1/7/19, 8:42 PM
#2

I förrgår skrev vi mycket men han svarade på det jag skrev och som jag skrev igår fick jag ett sent när jag lagt mig. Om jag inte skriver mer tror du att han hör av sig då?

Linn Is The New
1/7/19, 8:43 PM
#3

Absolut. Testa att inte höra av dig på en vecka och om han inte skriver så får du helt enkelt fråga vad det är som står på :)

Mvh Linn 

Jag har inte speciella talanger. Jag är bara passionerat nyfiken // Albert Einstien

Ansträngning lönar sig bara om du vägrar att ge upp // Napoleon 

Driver en blogg vid namn: Starriderstables.weebly.com

Since 2016

Rosen82
1/7/19, 8:45 PM
#4

Jag pratar inget snusk jag blir nervös med det utan man kan skämta mellan raderna..och vi dejtar inte utan snackar via msn

Sarah
1/8/19, 9:08 PM
#5

Någon dag är kanske inte så mycket att oroa sig över, men generellt så gäller att hör folk inte av sig så är de tyvärr inte intresserade :(

Sk007
1/9/19, 10:50 AM
#6

Hör han inte av sig är han inte intresserad, alternativt korkad. Oavsett är det bara att släppa och gå vidare.

Annons:
Rosen82
1/9/19, 8:02 PM
#7

Han har hört av sig

Upp till toppen
Annons: