Annons:
Etikettallmänt
Läst 1560 ggr
Fridaaaa
2019-02-06 01:12

Till personer som betyder extra

Vad hade ni gett en person som betyder lite extra? Kvinna som man. På alla hjärtans dag :) (Vill inte höra kring"visauppskattningalladagaepååret kommentarer)

 Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

Annons:
[Devya]
2019-02-06 08:45
#1

Något som personen tycker om? Min man brukar nu som då komma hem med vin, blommor och choklad. Jag brukar laga hans favoritmat. Åt min bästis brukar jag skicka kort och skriva hu mycket jag saknar och tycker om henne. Hon brukar också göra samma sak och d e nog så fint att få läsa sånt nu som då. Det värmer. :)

Honestyisdead
2019-02-06 10:05
#2

Ger alltid blommor till min mamma. Ett år gjorde jag en tatuering till henne.

Lona
2019-02-06 12:52
#3

Tråkigt svar men något som verkligen betyder något, som visar att du har tänkt på just den här personen och inte "köpt en biocheck i brist på annat". Kanske en fika på stan eller att du bjuder hem personen på fika, tar en promenad med picknick en fin dag. Det behöver ju inte vara en SAK, det kan lika gärna vara något ni gör tillsammans. Min mamma har fått ganska vardagliga saker i present de senaste åren. De har inte kostat så mycket men har varit genomtänkta för just henne. Sist fick hon en vanlig plastbalja samt fotsalt och fotkräm. Syrran köpte henne ett elegant fotspa för några år sedan men det är för tungt och bökigt att ta fram. Baljan blev perfekt! Av min pojkvän har jag i flera år (dvs även innan vi blev tillsammans) fått gula saker. Ofta något som inte är så dyrt men jag ÄLSKAR verkligen allt gult! Så fundera lite - vad gillar just den här personen?


"Jag är inte klok men jag är smart!"
Toktantens dagbok: www.raskva.wordpress.com

Surpan
2019-02-06 15:43
#4

Nybakat!

/Surpan

Sarafiaklara
2019-02-06 16:49
#5

Förra året skickade jag en ros med blombud till min närmsta vän, blev väldigt uppskattat. I år ska jag skicka en fin mugg till henne, men hon får öppna paketet på ”galentines day” istället (den 13:e februari).

Turast
2019-02-07 23:14
#6

Jag målar tavlor, är konstnär så blir lätt så haha

Konstinstagram: @toxiccetacean

Peta inte på salamandern. Den sover.

Annons:
spiritoffalconer
2019-02-07 23:15
#7

Gåvor vad är det. Visa kärlek och omtanke till allt och alla runtomkring . En kram tänker gott för mig

Gaara
2019-02-08 16:28
#8

Ja du, det har varierat väldigt mycket genom åren. Ett år fick min fästman hjärtformad pasta och en chokladfontän. Just på alla hjärtans dag gillar jag att ge något som är till oss båda, t.ex upplevelser osv. Han fick sjukt mycket julklappar av mig så i år får han faktiskt bara två presenter på alla hjärtans dag och som bara är till just honom. Blir fina praliner samt en take away kaffemugg då han uttalat en önskan om en kaffekopp han kan ha på jobbet då han fått ny tjänst nyligen. :)

Fridaaaa
2019-02-10 14:21
#9

#6 Då är det perfekt! :) Önskar att jag var duktig på det :P

 Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

[Forest]
2019-02-13 21:22
#10

Jag får alltid en blomna och jag ger en påse med gott ofta choklad godis härtan.

Upp till toppen
Annons: