Annons:
Etikettförhållande
Läst 1036 ggr
Kaninlover4life
2/7/19, 3:11 PM

Ålderskillnad

Vet att vad som är passande är olika för olika individer och mognad osv.

Tjej 17 år med kille 22, vad säger ni? 

Är det okej i era öron, eller ser ni problem i det?

Annons:
gahahah
2/7/19, 3:18 PM
#1

Helt okej!

MonicaLagerquist
2/7/19, 3:23 PM
#2

Fungerar säkert bra.

Stolt ägare till fem La permer

-Aida-
2/7/19, 3:31 PM
#3

Jag ser inget fel i det men jag har själv varit där fast jag va den äldre… mycket äldre…. Skäms han va fyllda 17… Det dom flesta brukar oroa sig för är just att den äldre kan köpa ut, så där måste man ta sitt ansvar.

OlgaMaria
2/7/19, 3:42 PM
#4

Det är ingen särskilt stor åldersskillnad men i den åldern kan den vara påtaglig. Man är trots allt på ganska olika ställen i livet när man är 17 och när man är 22. Absolut är det ok, men ganska stor risk för att det inte håller skulle jag säga. Det är iofs stor risk att det inte håller mellan två som är 17 också. :)

/ OlgaMaria, sajtvärd på Allergier iFokus

Herveaux
2/7/19, 4:39 PM
#5

Jag träffade min man när jag var 17 (strax innan jag fyllde 18 om man ska vara petig) han var då 33. Det var för snart 14år sen. ❤️


// Harley
Sajtvärd Star Stable
Medarbetare Film, Hamster

Xicilia
2/7/19, 5:17 PM
#6

Det beror mycket på mognadsnivån hos de båda och var man står i livet. Åldern i sig är rätt orelevant. Det är som med alla andra relationer viktigt att man strävar efter samma sak i förhållandet så inte den äldre exempelvis vill ha barn medan den yngre inte är redo för det etc. Det är så mycket annat som spelar roll tycker jag.

Annons:
Flower97
2/15/19, 10:21 PM
#7

Jag skulle tycka det var okej! Dock skulle jag som (snart 22 år) inte kunna tänka mig att dejta en 17åring 😂

Upp till toppen
Annons: