Annons:
Etikettdejting
Läst 1169 ggr
Glassljus
2/16/19, 5:55 PM

Dåligt samvete

Så jag träffade en kille för första gången idag. Allt gick jättebra och sånt men sen när vi skulle säga hejdå så ville han kyssa mig men jag ville inte. Nu har jag jättedåligt samvete för det. Men jag kände liksom INGENTING alls för honom. Han var trevlig, men mer som en kompis. 

Borde jag ha dåligt samvete? Borde jag säga förlåt?

Vet att det här inte är en så stor grej men jag har en vana att stressa upp mig själv över småsaker och känner smått panik just nu.

Annons:
Herveaux
2/16/19, 6:12 PM
#1

Nej, nej, NEJ. Du ska givetvis inte ha dåligt samvete eller ens tänka tanken att be om ursäkt för att du inte ville bli kysst av någon. 
Det är bara upp till dig vad du gör med din kropp och vem som får komma nära den.


// Harley
Sajtvärd Star Stable
Medarbetare Film, Hamster

Lussan20
2/16/19, 6:41 PM
#2

Instämmer helt! Mvh/WL🌺

Sarah
2/16/19, 6:54 PM
#3

Bra att du inte gjorde ngt du inte ville. Självklart ska du inte skämmas för det. Bara du har rätt till din kropp.

Sarah
2/16/19, 6:57 PM
#4

Och det är en stor grej, det är stort att lyssna på sina egna önskningar. Tjejer gör allt för ofta våld på sina egna önskemål och ställer upp på killars vilja. Det börjar med kyssar man egentligen inte vill ha, sen har man plötsligt legat med ngn fast man inte ville.

Katti
2/16/19, 7:31 PM
#5

Jag har aldrig någonsin känt för att kyssa någon efter en första dejt. Som tur är så har bara en försökt! Det tog min man och mig 5-6 långa trevliga träffar att komma dit. Säger som de andra - gör inget som du inte vill!

Sajtvärd på Kennel iFokus, medarbetare på BARF iFokus

spiritoffalconer
2/16/19, 8:13 PM
#6

Ha inte dåligt samvete . Din kropp ditt val

Annons:
Gaara
2/16/19, 10:06 PM
#7

Nej du ska absolut inte ha dåligt samvete. Du säger själv att du inte känner något sånt för honom och då ska du ju dels för din egen del inte göra nåt sånt och dels så hade det varit taskigt att ge honom falska förhoppningar. Var i stället glad över att du ärligt visade vad du ville. :)

Glassljus
2/16/19, 10:27 PM
#8

Tack för alla era kommentarer :) känner mig bättre nu.

Upp till toppen
Annons: