Annons:
Etikettförhållande
Läst 2150 ggr
matttias00
2019-02-17 23:00

Flickvännen vill göra slut

Hej. Jag och min flickvän har varit tillsammans i 4 månader nu och det är mitt första riktiga förhållande. (Jag är 18 år). Hon sa till mig för ca 2 veckor sedan att hon ville ha en paus för att hon mådde dåligt. Vi har inte setts på 2 veckor nu och hon skrev till mig förut idag att hon inte känner likadant för mig längre. Hon vill alltså göra slut. Men vi ska träffas nu i veckan och prata om det.. Vet inte vad jag ska göra. Jag älskar henne såå mycket och jag är så förkrossad.

Annons:
Honestyisdead
2019-02-17 23:04
#1

Tyvärr går dom flesta av oss igenom hjärtesorg här i livet.

Du kan dessvärre inte få henne att känna samma som du hur svårt det än är. Det är bra att hon är ärlig och var det tidigt så du inte är tillsammans med någon som inte känner samma.

Det är svårt att se nu, men du kommer älska igen.

matttias00
2019-02-17 23:21
#2

Hon sa liksom när vi skulle ta en paus att hon inte hade tänkt å göra slut med mig.. blev tydligen så ändå. Mår så dåligt

Honestyisdead
2019-02-17 23:25
#3

#2 Paus är något många säger för att slippa såra lika mycket.

Jag har gått igenom 2 hjärtesorger. Det är riktigt jobbigt. Beklagar :(

Zepp
2019-02-18 00:25
#4

Det är tyvär en del av att bli vuxen och du är så ung att det förmodligen inte heller är sista gången?

Iallafall det enda du kan göra är att förklara hur du känner, samt lyssna på henne och sen skiljas som vänner.

Du bör iallafall för din egen skull låta henne gå och känna att du älskade men att det inte nådde hela vägen fram.

Ge ingen skuld och ge dig själv ingen skuld, du råder inte över andras känslor!

Ljuva dröm att som en svensk se ut, att få lära sig att veta hut.

matttias00
2019-02-18 01:08
#5

Okej, det låter rimligt. Tack!

taxarärbäst
2019-02-20 21:29
#6

kärlek är inte allt i detta liv! men joo det gör jävligt ont att bli lämnad men men du kommer hitta din prinsessa

Annons:
Upp till toppen
Annons: