Annons:
Etikettkänslor
Läst 2000 ggr
Lollo pop
2019-03-12 14:19

Han är gift...

Fattar inte att jag än en gång lyckats få kännslor för en gift man…har upplevt detta en gång förr den gången hann jag berätta för personen att jag var intresserad av honom och han sa att han var intresserad av mig med och vi började att lära känna varandra på nätet och träffades en eller två gånger o tog en fika och pratade…jag har lätt för att få kännslor och hann under tiden vi hade kontakt med varandra få rätt starka känslor för honom och han berättade inte att han var gift utan det dröjde länge innan han valde att berätta detta för mig… detta har gjort att jag under en lång tid kännt mig arg ledsen sviken och inte minst bortgjord det känns som att jag borde ha kännt på mig att han var gift. Jag sa upp bekantskapen med honom när jag fick reda på detta. Och nu har jag träffat en väldigt trevlig,social och glad man.. som jag så smått har vågat börjat närma mig och nu vet jag inte vad jag ska göra fortsätta och bygga en vänskap med honom eller backa helt ? Jag och han har bara pratat på telefon och det enda jag vet är att jag tycker om honom som person…men jag vet att det är en person jag skulle kunna få kännslor för. Antar att jag borde säga upp bekantskapen…?

Annons:
OlgaMaria
2019-03-12 14:25
#1

Skit i honom. Hitta någon som inte är upptagen.

/ OlgaMaria, sajtvärd på Allergier iFokus

Lollo pop
2019-03-12 14:53
#2

#1 Ja du har nog rätt nog lika bra att inte fortsätta med en vänskaps relation där mina känslor kan övergå i nått annat. Fast jag kommer att sakna vänskapen.

OlgaMaria
2019-03-12 15:18
#3

#2 Bättre att vara vän med någon som är singel eller någon som verkligen bara är på vänplanet. Här är ju risken överhängande att han eller du får känslor eller att frun blir sårad eller alltihop.

/ OlgaMaria, sajtvärd på Allergier iFokus

Lollo pop
2019-03-12 16:16
#4

#3 Det har du helt rätt i det sista jag vill är att såra någon. Så det är väll "bara" att glömma och gå vidare.

-Aida-
2019-03-13 14:33
#5

Backa säger jag, är han gift så är han. Vill han inte va gift får han ta ut skilsmässa men man dejtar inte andra så länge man är gift anser jag, de är ett heligt avtal.

[Devya]
2019-03-14 13:52
#6

Det är nog bäst stt du backar om du inte tycker om drams. I värsta fall råkar du ut för en ilsken fru.🙈

Annons:
Lollo pop
2019-03-15 10:37
#7

#5 Nu är det så att vi alldrig har dejtat vi har träffats via jobbet och pratat en del om han han vill vara gift eller inte vet jag inget om utan jag frågade om hans cevil stånd då jag utan att tala om det har börjat känna en attraktion men då han berättade att han är gift har jag redan backat då jag som jag redan skrivit inte vill att någon ska bli sårad inte någon fru eller någon annan heller…vet jag bara om att mannen är gift inleder jag inte en relation mer än när det endast gäller vänskap och då är det offtast även med respektive. Har själv blivit bedragen… #6 som du säkert förstår av texten ovan Gillar jag definitivt inte drama så jag backade med engång. Men jag kan inte låta bli att undra varför jag verkar dras till gifta män (utan att veta att så är fallet)

Upp till toppen
Annons: