Annons:
Etikettsingel
Läst 1068 ggr
[Leospiritual]
3/29/19, 11:13 AM

Lufta tankarna?

Asså vad ska man göra när man har nyligen gått ut ur ett långt förhållande där båda fortfarande älskar varandra och inte vet om detta var rätt val att göra slut? Jag tvekar stort på att detta var ett misstag men min föredetta tvekar också på det.. är det något man bara inbillar sig? Bör man bara släppa de o gå vidare?

Annons:
hetväggen
3/29/19, 11:40 AM
#1

Något måste väl ha känts fel eftersom ni gjorde slut?

Maria
3/29/19, 12:02 PM
#2

Parterapi kanske?

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

Linn Is The New
4/3/19, 4:55 AM
#3

Efter man gör slut kommer man till ett stadie där man oftast ifrågasätter varför det vart som det vart och om man inte bör ångra sig. Tänk över varför ni tog slut, hur mycket positivt ni hade i förhållandet etc…

Mvh Linn 

Jag har inte speciella talanger. Jag är bara passionerat nyfiken // Albert Einstien

Ansträngning lönar sig bara om du vägrar att ge upp // Napoleon 

Driver en blogg vid namn: Starriderstables.weebly.com

Since 2016

Florine
4/3/19, 5:35 PM
#4

Det beror väl på varför ni gjorde slut. Jag och mitt ex gjorde slut efter 8-9 år tillsammans. Älskade varandra väldigt mycket fortfarande men av olika anledningar såg vi inte en framtid ihop. Parterapi var ett bra tips.  Det ÄR skitjobbigt en tid. Man gråter, ångrar sig, ringer, hör av sig osv. Men det går. Låt det gå en tid. Jag kunde aldrig föreställa mig att jag skulle sitta här idag i ett nytt  lyckligt förhållande och inte längre prata med mitt ex , det kändes overkligt. Men det gick.  Fundera över varför ni gjorde slut. Kan ni jobba på de sakerna, eller är det förgäves?

Upp till toppen
Annons: