Annons:
Etikettförhållande
Läst 1801 ggr
Snurrelini
2019-04-01 07:06

haft det bättre gällande vissa saker i sängen med nån annan?

Hej! Vi kom in på hur bra man är i sängen och jag råkade fråga om jag ha de bästa han haft gällande en speciell sak. Han svarade inte vart på jag blev ställd… Hade väl iaf förväntat mig att han ljög för att inte jag skulle bli ledsen.. Men iaf så sa han Nej och sen att med vissa funkar vissa saker bättre med andra a medan endel saker är det bästa med mig. Han är mer erfaren än jag och jag har bara varit med några få Detta satte sig i mitt huvud. 🙄 blev väldigt ledsen och kan inte sluta tänka på det. Hur hanterar jag det? För jag har väl också saker mitt ex va bättre på etc. Men nu tänker jag på det, "tänk om han inte gillar detta etc" Usch

Annons:
[Hayabusa]
2019-04-01 07:52
#1

"Övning ger färdighet".. 🙂

Snurrelini
2019-04-01 07:57
#2

#1 Ja så är det ju. Bättre ju mer man testar och lär sig varandra. Får tänka så :)

[Hayabusa]
2019-04-01 08:32
#3

#2 Faktiskt, samt att man pratar om hur man vill ha det, vad man gillar och inte.

Lona
2019-04-01 17:42
#4

Ja, fråga hur han vill ha det! Sen är det inte helt fel att läsa på lite här och var hur vissa saker genomförs på ett sätt som de flesta gillar. Då menar jag INTE porrsidor/noveller utan tex RFSU och vissa sexbutiker som har en del bra tips på nätet och så vidare. Jag hittade en tråd på Flashback om avsugningar, det blev jackpott när jag testade en del av de grejerna (inget konstigt alls, men liksom du är jag rätt oerfaren och kan behöva lite "inspiration") . Våga testa och våga prata om det som är bra/dåligt! Däremot kan väl vara lite finkänslig med om någon i ett tidigare förhållande varit bättre på nåt… Lite klantigt av din partner, tycker jag.


"Jag är inte klok men jag är smart!"
Toktantens dagbok: www.raskva.wordpress.com

Blanca90
2019-04-01 17:43
#5

Jag hade svårt att ta när jag fick veta av en kille jag var med förut att hans ex var bättre på oralsex. Det satte sig i mitt huvud och jag kunde inte sluta tänka på det i tid och otid. Det blev en spricka mellan oss och förhållandet höll inte. Jag hade gärna sluppit att få veta en sådan sak.

Snurrelini
2019-04-02 05:59
#6

#4 Jag frågade om det va något han ville ha annorlunda eller om jag gjorde något han inte gillar men det va det inte. Sen har vi bara haft sex I kanske två månader så vi har väl inte stenkoll än på hur vi funkar ihop I sängen. Sen är han klumpig och försökte nog mer rätta till det genom att säga så… Men istället blev det pannkaka.. 🙈 Han är ju med mig av en anledning så, får försöka tänka så :) #5 synd att han sa så… Min uttryckt väl der mer att vissa saker funkar kanske bättre med vissa personer än med andra, iaf just nu.

Annons:
sp0ngeb0b
2019-04-02 15:21
#7

#6 Försök tänka precis som du sa att han är ju med dig av en anledning. Den tidigare sexpartnern han pratade om kanske var kass på allt annat, och bara bra på just den saken. Och kanske är det tvärtom hos dig. Inte vet jag, men det är ju som du säger, det finns säkert massa bra anledningar till att han är med dig nu och inte den förra partnern 🙂 Och det stämmer ju att vissa saker funkar bättre med en del personer, och andra saker funkar bättre med andra. Jag har också en partner just nu som är mer erfaren än mig och jag kan inte låta bli att tänka att han säkert har varit med många tjejer som är mycket bättre än mig i sängen… men det är ju inte allt som spelar roll. Tycker nog det är bäst att inte ställa frågor om sånt, men om man ändå gör det får man ju vara beredd på att man kanske inte kommer gilla svaret. 🙂

Honestyisdead
2019-04-02 17:48
#8

Man ska inte fråga sådant man inte vill ha svar på heter det ju. ;)

Linn Is The New
2019-04-03 04:53
#9

Om du vågar kan du ju fråga lite försiktigt om det är något han skulle vilja testa eller göra i sängen. Och ja, flashback kan faktiskt ge jävligt bra sextips ibland. Svårt att tro, men det är inte bara huliganer där :)!

Mvh Linn 

Jag har inte speciella talanger. Jag är bara passionerat nyfiken // Albert Einstien

Ansträngning lönar sig bara om du vägrar att ge upp // Napoleon 

Driver en blogg vid namn: Starriderstables.weebly.com

Since 2016

Maria
2019-04-04 08:42
#10

Jag tänker som så att frågar man så får man ju vara beredd på svaret och att det kan vara vad som helst. 

Även om svaret kanske inte är det önskade så är ju ärlighet alltid att föredra tycker jag.

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

[Hayabusa]
2019-04-04 08:47
#11

Ovisshet är värre än att veta. Dessutom ger det en möjlighet att förändra.

Gaara
2019-04-14 12:19
#12

Ställer man frågor så får man ju vara beredd på att ta det ärliga svaret. Inget hade blivit bättre om han ljugit för sanningen kanske hade kommit fram senare ändå och då hade det sårat ännu mer. Fråga honom hur du kan göra den saken bättre och öva på det så kan du ju bli den bästa. :)

[Devya]
2019-04-14 18:32
#13

Med andra ord ville du egentligen inte veta.

Jag hade heeelt klart bättre sex med mitt ex än med min nuvarande partner som är nu min man. Mitt ex va dock ansvarslös och jag kunde inte se honom bli pappa. Han föll på så många andra saker. Sex är inte det viktigaste helt enkelt.

Annons:
_Fisken
2019-04-14 18:50
#14

Trist att sex ofta blir så dramatiskt och allvarligt. Det är ju faktiskt inte det och man måste lära sig ta allt med mer ro. Under resans gång får man försöka snappa upp ett och annat så man lär sig hur partnern fungerar. 
 Den lättsammare inställningen till sexlivet infaller troligen när man blivit lite äldre. Så upplever jag det.

Upp till toppen
Annons: