Annons:
Etikettsvartsjuka
Läst 961 ggr
[Leospiritual]
2019-04-03 01:31

Förvirrad??

Är det vanligt att killar söker andras tjejers uppmärksamhet när man nyligen har gjort slut? Varför blir jag personligen svartsjuk av de?? Jag borde inte bli de… hur kommer jag över honom?!!!

Annons:
Linn Is The New
2019-04-03 04:50
#1

Vissa killar och tjejer söker kontakt hos det motsatta könet eller samma för att söka tröst. Antingen i sex eller uppmärksamhet efter ett breakup. Det är klart att du blir svartsjuk, du har ju varit tillsammans med denna person. Men du får även tänka att det tog slut av en anledning och om det nu var på hans befogan så är det bara att försöka acceptera det och försöka leva precis som förut, fast utan honom. Trots att det är svårt att tro och tänka så finns det gentlemän där ute, så tro inte att hoppet eller liknande är ute och att du alltid kommer att vara ensam. Lättare sagt än gjort, but I know.

Mvh Linn 

Jag har inte speciella talanger. Jag är bara passionerat nyfiken // Albert Einstien

Ansträngning lönar sig bara om du vägrar att ge upp // Napoleon 

Driver en blogg vid namn: Starriderstables.weebly.com

Since 2016

Florine
2019-04-03 17:28
#2

Enligt min erfarenhet är det vanligt hos båda könen. Det behöver inte betyda att killen är över dig och inte har känslor för dig längre. Ofta handlar det nog om ett behov av bekräftelse. Uppbrott är jobbiga och man  känner sig ledsen och ensam. Då kan bekräftelse av det andra könet göra att det känns bättre för en stund. Helt normalt att du är svartsjuk.  Om du ser att han ger andra tjejer uppmärksamhet via typ sociala medier så föreslår jag starkt att du raderar honom överallt. Det får dig bara att må sämre.

[Devya]
2019-04-09 17:27
#3

Jag tror det är ganska vanligt. Jag var exakt likadan och jag är en tjej.

Honestyisdead
2019-04-10 02:51
#4

Att söka uppmärksamhet från andra är vanligt oavsett kön.

Upp till toppen
Annons: