Annons:
Etikettförhållande
Läst 3590 ggr
Rosen82
2019-04-03 20:56

Utseende eller personlighet

Vad går ni på när det gäller väl av partner?

Annons:
[Paranormal team värmdö]
#1

Personligheten går jag först på

Honestyisdead
2019-04-03 20:59
#2

Blir ju både och. Man dejtar väl ingen man tycker är ful eller tycker har ful personlighet?

[Paranormal team värmdö]
#3

Hur han är om det går lita

Rosen82
2019-04-03 21:04
#4

Nej men många gånger som jag träffar någon som ser väldigt bra ut kan han ha en dålig personlighet och om man träffar någon mindre snygg bättre personlighet. Fast visst både insida och utsida är viktig

Maria
2019-04-03 21:06
#5

Helt klart personlighet.

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

ShegoFan12
2019-04-03 21:13
#6

personlighet

Annons:
oh-la
2019-04-03 21:20
#7

Både och. Jag måste attraheras av det jag ser, och av personligheten. Jag blir inte kär i en man som jag inte tycker är snygg. Inte heller i snygga män med fula personligheter.

fruktgumman
2019-04-04 08:38
#8

Personlighet. Varken jag eller sambon hade visat foton för varann när vi började chatta med varann. Men hans sätt att skriva fick mig intresserad. Sen såg han förvisso bra ut ändå visade det sig. :)

[Hayabusa]
2019-04-04 08:49
#9

En kombination av båda, där det ena inte kan kompenseras av det andra fullt ut. I min värld är det flera faktorer som påverkar, många är svåra att sätta fingret på.

sp0ngeb0b
2019-04-04 09:29
#10

Mest på personlighet, men det är ju så klart även viktigt att jag finner personen attraktiv. Men jag har märkt att jag finner personen jag dejtar mer och mer attraktiv ju mer mina känslor växer för hen. 

Har också märkt när jag testade Tinder att jag har väldigt svårt att välja ut folk genom att bara gå på utseendet. Klart jag kan tycka någon är snygg, men det räcker inte för att jag ska vilja swajpa höger. Jag måste känna kemi för att vilja dejta eller ligga med någon.

Linn Is The New
2019-04-04 15:31
#11

Jag skulle aldrig kunna vara tillsammans med någon jag inte tycker är snygg eller sexig. En bra personlighet väger tyvärr inte upp för mig och personen blir inte "snyggare och snyggare."

Mvh Linn 

Jag har inte speciella talanger. Jag är bara passionerat nyfiken // Albert Einstien

Ansträngning lönar sig bara om du vägrar att ge upp // Napoleon 

Driver en blogg vid namn: Starriderstables.weebly.com

Since 2016

vendelay
2019-04-04 17:04
#12

Jag vill svara båda men jag tror helt ärligt att jag bara går på personligheten. Har träffat folk som jag verkligen tyckt varit snygga men när jag lär känna deras skitnödiga personlighet blir de så fula att jag inte orkar titta på dem. Samma sak tvärtom. Jag tänder antagligen på personligheten, antar jag.

Var snäll mot alla - bli vegan ❤

Lona
2019-04-06 06:55
#13

Personlighet, för min del så blir personer verkligen snyggare/fulare när jag lärt känna dem. Möjligen skulle jag bli lite avskräckt av någon som var supersnygg, vältränad och välklädd - det är liksom inte min grej. Och ja, jag kan bli lite förälskad i en person av att enbart ha en nätkommunikation även om jag känt min nuvarande partner hela livet.


"Jag är inte klok men jag är smart!"
Toktantens dagbok: www.raskva.wordpress.com

Annons:
[rumelle]
2019-04-06 09:54
#14

Personligheten. En person med tarvlig personlighet är aldrig attraktiv för mig.

[Devya]
2019-04-09 17:24
#15

Personlighet och utstrålning. Utseendet har väldigt lite att göra med vem jag blir attraherad av.

moondancer
2019-04-09 20:05
#16

Utseendet kan fånga mitt intresse, men ganska snabbt är det personkemi och personlighet som bestämmer.

//Olle
Sajtvärd för svensknatur.ifokus, miljö.ifokus och studier.ifokus

_Fisken
2019-04-09 20:27
#17

Först utseendet, sen personligheten. Faller #2 faller allt. Men funkar inte #1 så blir det sällan en #2.

Gaara
2019-04-14 12:07
#18

Helt klart båda. Finns bara det ena så går det ändå inte. Måste vara någon jag finner attraktiv utåt på något sätt och sedan är personligheten det viktigaste, att vi vill få ut samma sak av livet.

Magnuzk
2019-05-31 12:58
#19

Utseende eller personlighet? Visst, ett utseende kan attrahera; en personlighet kan attrahera.  Det är olika faktorer som påverkar och en kombination av båda. En personlighet som speglas i utseendet är det jag söker. Inte ett ansikte, utan hela personen, kroppshållningen, utstrålningen.. flera faktorer skapar en helhet.

Den man ser i mörkret och hör när man blundar. Det är den personen man kommer att leva med i ett förhållande, det är i slutändan det som kommer att betyda något.

Det är även den personen i dig själv som du alltid kommer att leva med och aldrig kan komma ifrån. Förhoppningsvis kommer den personen att attrahera en annan vacker, underbar person… och för att definiera vacker och underbar så är det det man ser i mörkret och hör när man blundar.

[WiresInABox]
2019-06-01 16:38
#20

Mest personligheten och även utstrålningen, utseendet kan ju ingå i det till viss del kanske. Det är svårt att avgöra. Jag tror att vad jag attraheras av ligger väldigt djupt i det undermedvetna. Jag får en bra känsla för någon, ett positivt intryck, sen exakt vad jag baserar det på kan jag faktiskt inte svara på. Sen om jag tycker om någon blir han ju fin automatiskt!

Annons:
[Forest]
2019-06-03 10:26
#21

Jag vill påstå att jag går på utseendet och utstrålningen  först, men bitarna faller på plats när man får helheten och här kommer personligheten in.  Jag skulle aldrig bli förälskad i en person som bara ser bra ut enligt min smak det ska till mer än så.

flocken
2019-06-05 06:19
#22

En kombo. Sen kan smaken ändras. Minns första gången jag mötte min man. Tyckte att vilken idiot. Sen tog det nog 2 år. Fick jobb o han var min chef. Lade ingen speciell vikt vid honom. Men efter företagsfesten var jag fast. Vi fortsatte träffas och efter en månad blev vi tillsammans. Vi höll det hemligt i början då vi bor i ett mindre samhälle samt att jag hade en del problem som behövde lösas. I november firar vi 15 år. Han är det bästa som hänt mig. Men jag har nog aldrig gått på end utseende. Tror många har tyckt jag valt killar med ovanligt utseende. Men sett förbi utsidan o sett personen där längst in.

…………………………………..
Sajtvärd sällskapskaniner och häst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes

Driver Djurflockens hunddagis och Djurflockens kaninomplacering

Kalli
2019-06-08 23:26
#23

Personlighet faktiskt. Mycket, mycket viktigare och tvärtom talesättet är det insidan som ger utsidan en chans.

Upp till toppen
Annons: