Annons:
Etikettsex
Läst 1632 ggr
[Leospiritual]
2019-04-07 03:13

Vad tycker ni? Normalt??

Hejsan!! Jag och min kollega har alltså börjat bli attraherande varandra, vi har alltså haft sex med varandra. Trotts att vi jobbar med varandra så är stämingen mellan oss inte konstigt, utan vi är två kollegor som gillar att ha sex med varandra. Vad tycker ni om detta? Vill ha andras perspektiv av de.

Annons:
Linn Is The New
2019-04-07 03:29
#1

Bara det inte går ut över andra kollegor eller arbetet så tycker jag det  är fine. Och att båda är singlar och är på samma plan såklart.

Mvh Linn 

Jag har inte speciella talanger. Jag är bara passionerat nyfiken // Albert Einstien

Ansträngning lönar sig bara om du vägrar att ge upp // Napoleon 

Driver en blogg vid namn: Starriderstables.weebly.com

Since 2016

_Fisken
2019-04-07 07:37
#2

No problems.

Honestyisdead
2019-04-07 11:37
#3

Tycker ingenting om det. Det är er ensak.

koppargaller
2019-04-07 18:42
#4

Varför skulle det vara ett problem?

[rumelle]
2019-04-07 19:20
#5

Så länge ni inte låter det påverka arbetet bör det ju inte vara några problem. Jag jobbar tillsammans med min man och det fungerar bra.

sp0ngeb0b
2019-04-08 18:01
#6

Jag har gjort samma sak, nu är vi dock tillsammans. Det påverkar inte vårt arbete så jag tycker det går bra.

Annons:
[Devya]
2019-04-09 17:18
#7

Jag skulle aldrig inleda något med en kollega ifall det vid något skede får ett dåligt slut. Det känns lite riskfullt.

Min partner är av samma åsikt. Han förstår inte varför vissa tar den risken eftersom det kan senare vid något skede gå utöver jobbet (att man inte längre vill fortsätta jobba på samma arbetsplats om det sen skulle råka ta slut osv).

Det är förstås upp till var och en vad man gör men det kan vara bra att vara medveten om riskerna.

Gaara
2019-04-14 12:10
#8

#7 fast då är det ju bara att den som vill sluta jobba där gör det och skaffar ett annat jobb.

Jag och min fästman jobbade på samma företag men vi jobbade på olika avdelningar så vi sågs i stort sett bara på rasterna och efter jobbet. 

Däremot om man jobbar på samma avdelning så är det viktigt att man tar jobbet seriöst. Att man inte tappar fokus på arbetet för att gå och kladda på varandra… Har haft kollegor på annan arbetsplats som inte riktigt gjort det på rätt sätt.

[Devya]
2019-04-14 16:48
#9

#8 Det är väl inte "bara" att sluta om det blir jobbigt. Det kan vara knepigt att hitta ett annat jobb där man trivs lika bra (om man trivs på sitt nuvarande jobb).

Jag skulle aldrig ta den risken då jag tycker väldigt mycket om mitt nuvarande jobb. Alla gör som man vill men det är bra att vara medveten om att det kan komma en massa problem om man inleder en relation med en kollega. Om det är värt det så kör på förstås.

Gaara
2019-05-16 15:56
#10

#9 Blir det så knas med ligget på arbetsplatsen så man funderar på att säga upp sig så säger det sig självt att man inte längre trivs där.

Jag blev ju tillsammans med mitt livs kärlek på vårat dåvarande jobb så av min erfarenhet så kan det ju vara värt det om man finner någon man vill starta en seriös relation med. Men INTE för en kk…

[Devya]
2019-05-16 18:54
#11

#10 Min granne hade en fling med en från jobbet (hennes bästa vän där) och det blev så outhärdligt efteråt då det tog slut så hon sa upp sig. De var så himla bra vänner och han var en av orsakerna varför hon trivdes så bra. Sexet ändrade allt efter en tid och sen började han undvika henne och hon mådde så dåligt av det. Det hände i början av förra året och hon är nu ännu arbetslös och har svårt att hitta jobb. Hon tyckte om sitt jobb men hon förstörde d fö sig själv erkände hon. Hon ångrar idag att det någonsin hände för i hennes fall var det ju inte värt det och hon får nu lida för det. Det allt skulle kunnat undvikas. Visst kan det gå bra men det kan också bli något man verkligen ångrar. 🙈 Så man ska nog tänka sig för innan tycker jag.

_Fisken
2019-05-16 20:12
#12

En svala gör ingen sommar. Det innebär inte att det går åt helskotta med TS relationer och arbete.

Gaara
2019-05-17 14:14
#13

#12 Nej men man måste ha det i åtanke att det KAN gå åt helskotta så man är beredd på vad man ska göra om så sker.

Annons:
Upp till toppen
Annons: