Annons:
Etikettförhållande
Läst 1482 ggr
[Asskkk]
2019-05-06 02:08

Hjälp mig vad händer!?!

Jag har vart tillsammans med min kille (ex) i över 10 år. För några månader sen valde vi att presentera oss för föräldrarna och komma vidare, det vill säga förlova sig och gifta sig. Men sen 2-3 månader sen har han valt att knappt ha kontakt med mig, han undviker mina samtal han är mycket med sina vänner. Svarar knappt när jag ringer, hör inte av sig. Köper grejer bakom min rygg(otroligt dyra grejer). Vi hade ett tjafs så blev jag sur, såg några dagar senare att han tagit bort mig på sociala medier. Och jag frågade han vill du inte vara med mig, dä skriver han att han är lycklig med mig men inte kan ge mig det jag vill ha.. vi skulle förlova oss om en månad, varför kommer detta nu? Har han prasslat bakom min rygg? Hjälp! förstår ingenting…. vad är det som händer? Han verkar inte alls intresserad av mig längre… och väljer att ge upp oss nu? Vad är grejen? Någon som vart otrogen och kanske ser ett mönster? Tar all hjälp jag kan få… ska jag gå vidare med mitt liv?? Kluven

Annons:
[Devya]
2019-05-06 05:37
#1

Gå vidare eller vill du faktiskt vara ihop med någon som verkar inte ha alls någon respekt för dig?

Det verkar ju som om han inte är intresserad av att vara tillsammans med dig om han undviker dig och sen även tar bort dig på sociala medier pga ett bråk. Låter väldigt barnsligt faktiskt.

Åsa S
2019-05-06 08:22
#2

Fått kalla fötter och insett att han inte är redo för att binda sig gissar jag men för feg för att säga nått. Låter inte som han är material för nått långvarigt förhållande där ska man ju stötta och lyfta varann + man ska kunna prata om saker är han verkligen en sån person? Tänk på att förlova och gifta sig innebär ett långvarigt liv ihop det gäller att välja den personen med förstånd med och inte bara hjärtat.

[Forest]
2019-05-06 10:14
#3

Det låter som han sagt sitt han kan inte ge dig det du vill ha. Så jag ger dig rådet att avsluta då han verkar inte vilja prata ut om det öht. Tråkigt 10 år är lång tid . lycka till

[Asskkk]
2019-05-06 11:27
#4

Han är en person som ofta stänger av sig från mig, i perioder är han skit bra sen blir han helt stängd igen. Han prioterar bara sig själv och sina vänner, kan inte ens svara när jag ringer honom, så fort något inte går i hans väg så drar han ifrån mig och kommer tillbaka efter ett tag och har ångrat sig. Han har gjort mycket som har sårat mig under åren, men jag har valt att förlåta. Han tänker enbart på sig själv..

[Asskkk]
2019-05-06 11:28
#5

Hur går man vidare? Utan att falla tillbaka igen… ?

Åsa S
2019-05-06 12:31
#6

Det är alltid svårt gå vidare. Radera honom genom att ta bort telefonnummer, kontakt via nätet etc. Och ge dig själv en tid då du bara tänker på dig själv, gör sånt du tycker om och mår bra av, umgås med människor som får dig må bra, lär dig nått nytt kanske utbildning eller hobby där du lär känna andra människor och utvecklar dig själv.

Annons:
[Forest]
2019-05-06 12:46
#7

5 Gur man gör för gå vidare. Vet inte hur ni bor hus lr lägenhet. Men leta boende packa o dra blocka personen helt och gå vidare. Låter som du vetat om hur velig han är i många år dessutom är han rätt ego som person är det något du föredrar att dela ditt liv med en som drar så fort det blir mimsta lilla motvind så jobbar du på förlåta annars packa o dra. Eller så ber du honom packa sin skit o flytta

[Asskkk]
2019-05-06 13:51
#8

Jag vet att det är bäst för mig att gå vidare. Jag vill inte vara med honom, men den här smärtan är otroligt jobbig… jag känner mig så dum och korkad som har krigat och kämpat, för att vara med den här killen.. och endå är det han som väljer bort mig när han inte gjort något mer än att skapa smärta och skada hos mig.. jag får bara bestämma mig att gå vidare och inte låta något stå i min väg, enklare sagt än gjort.. men det finns inga val kvar för mig…

[Asskkk]
2019-05-06 13:52
#9

Jag har tappat mig själv, mitt självförtroende och min självinstinkt.. så hemskt att en människa man brytt sig om så mycket, sårar en mer än vad någon annan gjort.. men livet går väl vidare..

[Asskkk]
2019-05-06 13:52
#10

Sjukt destruktivt förhållande..

Sarah
2019-05-06 14:47
#11

10 och och först nu träffat föräldrar? Oavsett så låter det inte som ett bra förhållande och du ska nog skatta dig lycklig att han försvunnit. Gå vidare utan honom.

Upp till toppen
Annons: